Kiara Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hei. Nå har jeg leitet i alle butikker jeg kan tenke meg, men finner ikke innleggspute til bilstol for nyfødte. Har en dyr og ganske ny bilstol, men den mangler altså den ekstra støtten til hodet som nyfødte trenger. Er det noen som vet hvor man kan få tak i det, eller evt. er det noen som har å selge.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hva med å ta kontakt med leverandøren for bilstolen som du har kjøpt?
Kiara Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 De hadde bare en ny stol som de ville selge meg
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Sliter med akkurat det samme. Har ikke spurt så mange steder ennå, så har fortsatt litt håp. Si fra hvis du finner ut noe. Ganske surt å å miste den hodestøtta.
mto2 Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Viss du ikkje finner, så går det an å lage sjølv. Ileggsputa er jo meir for komfort enn tryggleik.
Gravidsmurf :) Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Hei jeg har sett noe sånnt på en side, men er ikke sikker på om det sånn du tenker på, men kan sende seg linken så kan du jo se.Det er ikke her i norge da. http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=2299911
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå