Gå til innhold

alle gode ting er 3 ; )


pulsen

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Ja da er det bare å håpe at det stemmer med det.. Har hatt vårt 3.Ivf forsøk nå.. Er kun på dag 2,men er i gang med rugingen ; ) Håper det fester seg denne gangen.

 

Flere som satt inn i uke 5 ??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke ruger igjen enda, men ville bare ønske deg lykke til:) Håper rugetiden går fort. Stell pent med deg selv:O)

 

Krysser fingrene for at alle ting ER tre!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte inn i uke 5 så her krysses både fingre å tær.

Er vort 2 icsi forsøk.

Er på rugedag 3 tror jeg. Noen sier tre og andre sier fire.

St .olav sier 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Takk,takk.. Ja her skal det bare slappes av. Har tatt ut en lengre sykmld denne gangen,er liksom siste forsøk..

Er du igang med forsøk da ?

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et ferskt forsøk med ett egg, og et frys med et egg uten og lykkes. Neste forsøk i april (måtte utsette det fra mars til april siden jeg har bestemt meg for og fjerne eggstokkene først, samt sjekke at alt er ok i livmoren min).

 

Holder forresten på med eggdonasjon pga tidlig overgangsalder. Første gang fikk donor ut fem egg, hvor det kun var to igjen som kunne brukes. Denne gangen blir det ny klinikk, nytt land, og ny donor:)) Jeg gleder meg masse:)))) Skal til Riga!! Må være der fra donor henter ut egg og til innsettingen 2-3 dager senere, så da blir det shopping, opplevelser og SPA:)))

 

Har vært sykemeldt/hatt ferie i rugeperioden begge gangene, men denne gangen har jeg neeeesten bestemt meg for og jobbe. Tror uansett at det er viktig og ta det med ro, og kose seg så mye som mulig. Du er faktisk gravid til det motsatte er bevist:))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, det var jo litt av en historie. Men det er jo en spennende tid du går i møte når det gjelder eggdonasjonen. Har ikke så mye peiling på div ting men kan gjøre, her det kun ivf som gjelder nå.

 

Vet ikke helt hvordan formulerer det,men får håpe at inngrepet du skal igjennom blir velykket,og at du er klar for for innsettingen..

 

Du må ha masse,masse lykke til i Riga... og kose deg på SPA : )

 

Jeg syns det er litt mas med crinone før og etter jobb,har turnus jobb..da valgte jeg sykmld denne gang..

 

Men nå må jeg gjøre litt norsk lesing,fagdag imorgen..... ; ( ; (

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:))

 

JA, det er masse mas med den Crinonen...Jobber også turnus (to-delt), og det er et under at jeg til nå aldri har glemt og satt den.. Etter to forsøk med en knapp måneds mellomrom kan du tro jeg var glad for og slippe hormonene en stund.

 

Synes du gjør lurt i og gå sykemeldt, jeg:)) Det er godt og kunne ha muligheten til og pleie seg selv litt, og gjøre akkurat hva man vil:))

 

Kos deg med norsk-lesing!! Skal finne frem krimboken min, jeg.

 

Ha en flott rugetid videre. Håper du sitter med en positiv test i hånda når testdagen kommer:))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...