Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Sånn som Cindy Crawford fks, måååå hun ha den ekle stygge vorta over leppa?? Hva med å bare fjerne den?? Er så sinnsykt stygt, hva skal man med stygge utvekster i trynet!?? Å hun derre Sarah Jessica Parker fra sex in the city, hva gjør hun med vorte i trynet??? samma med hun Kim Katrall... Er det sexy ??? Fy fader aså må SPY JEG!!!æsj!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Syns du bare skal SPY jeg, og slutte å henge deg opp i utseende til andre folk!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Så la vær å se på de da....er ikke verre! Utseendet ditt er sikkert kvalmende for noen andre og, kan ikke gjøre alle fornøyde.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Bare lurte hva som gjør at folk velger å ha sånt i trynet!! Når ble det ulovlig å bry seg om kjendiser??
Nordlyspar♥ Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Og du er ei vorte på samfunnets rompe HI... tataaaaaa !!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Det er da ingen som velger å ha føflekker, men man kan velge å ikke fjerne de, og det er da for pokker ikke noe du har noe med!
AndreVonDrei Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 " Jeg elsker kviser særlig når jeg spiser. Gule og rød med pølsebrød" Hihihi, Herodes Falsk er morsom!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har selv sikkert 10 pittesmå føflekker i ansiktet, og må si meg veldig fornøyd med hver og en av dem! Kunne faktisk ikke tenkt meg et liv uten:o) Skjønnhestflekker vet du, om du ikke har dem selv så regner jeg med du er under gjennomsnitten pen;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå