Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 bf ringte meg i går for å snakke med meg..er 2 mnd siden bruddet. han ville fortelle at han hadde sex med ei jeg vet av i helgen... det var en slik "fylla har skylda" sak... kjente jeg ble skikkelig kvalm...enda jeg har fått meg ny kjæreste og alt..det ble bare skikkelig ekkelt:( tanken på at han har gjort ting med denne dama som han bare gjorde med meg..æsj jeg har ikke greid å hatt sex med min nåværende kjærste enda for det er for tidlig for meg..men det er tydeligvis ikke slik for han ikke er det bare "fylla har skylda" heller for han sa de hadde sex når de la seg og når de våkna:( hvorfor har jeg det slik???
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Det er 2 mnd siden bruddet? Du har fått deg kjæreste allerede? Hmm Kanskje du bør bruke litt mer tid på å finne tilbake til deg selv? Reparere følelsene dine? Ekskjæresten din er dessuten bare ondskapsfull. Han kan ikke være gammel! I hvertfall ikke moden..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 ja jeg har funnet tilbake til en x..vet det er veeeldig tidlig..men følelser styrer man bare ikke.. å nei han er ikke gammel han er bare 21 men uansett...
3 blå Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Du skal vel helst ikke ha slike følelser for faren til barnet ditt når du allerede har funnet deg ny kjæreste? Jeg var også veldig kjapp... Møtte en ny 3 mnd etter bruddet med faren til lillegutt, men jeg hadde absolutt ingen følelser igjen. Hadde vært ferdig med han for lenge, lenge siden. Men jeg forstår ikke hvofor du på død og liv skal ha ny kjæreste hvis du ikke klarer å ha sex med han? Det virker som du reagerer ganske sterkt på at x-en din ringer og forteller slike ting...kanskje du skal vurdere å avslutte det med din nåværende kjæreste og heller ta opp ting igjen på sikt? Jeg hadde iallefall blitt ganske så sint hadde min kjæreste reagert sånn som du gjør nå... Bli ferdig med x-en først før du involverer deg med nye, bare et lite tips. Og en ting til... Synes jo det virker litt sykt at x-en din ringer å forteller hvem han har hatt sex med, og når. Har dere meldeplikt på sånne ting? Ikke vis han at du er sjalu iallefall...det er vel kun det han ønsker.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 grunnen til at jeg ikke har greid å hatt sex med min nåværende kjæreste er ikke for at jeg har følelser for bf, men ting som har skjedd med meg og bf..vil ikke gå mere inn på det her. jeg trodde virkelig jeg var ferdig med han for det er så mye vondt imellom oss..men jeg kan ikke være det da..når jeg reagerer som jeg gjør..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå