soleia Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Får ikkje svar hjå legen min i dag, så eg lurer på om de veit om eg burde sjekkast nærare, sidan det er andre gang eg aborterar etter kort tid, eller om det berre er uflaks, og at eg får håpe på at det går betre neste gang?
Beth Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Vanlegvis skal det ha gått gale tre gonger før ein får utgreiing, men det kan likevel vera eit forsøk verdt. Nå gjekk det jo gale veldig tidleg denne gongen, og ofte veit ein ikkje eingong at ein er gravid så tidleg. Så det er ikkje sikkert du får. Men du kan jo spørre legen. Sjølv har eg abortert 2 gonger som eg veit om, i 11 og 6 veke, men trur ikkje det er så mykje vits med utgreiing. I min alder (snart 46) er diagnosen temmeleg sikkert gamle egg. Men du er vel yngre enn meg, så da kan det vera vits i å sjekke om det er andre grunnar til at du mistar, slik at du kan få støtte neste gong. Lykke til, i alle fall!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Egentlig et spørsmål til de i høyere alder som har abortert flere ganger, lurer på om er sånn at selv om eggene etter hvert får dårlig kvalitet - så kan det likevel slumpe til at det kommer et "godt ett"?
Beth Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Ja, det får vi da håpe! :-) Eg meiner å ha lese at alle (også yngre) har ein viss andel egg som ikkje verkar slik dei skal, men at denne andelen blir høgare etterkvart som ein blir eldre. Så lenge eggstokkane er aktive, er ikkje alt håp ute. Så vi er vel alle her inne på jakt etter 'gullegget' ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå