Ei rosa og en blå:) Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hei! Jeg lurer på når dere har tenkt å begynne eller begynnte med grøt til babyen? Jeg vet at de ikke anbefaler det før 4 måneder også videre, men er bare nyskjerrig på hva som faktisk blir gjort.
Poteto Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 eg begynnte en uke før ho ble 4 mnd.. ho blei lså urolige på kvelds tid, så prøvde med litt grøt. funka bra det
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Begynte med tynn gröt når han var 3,5 mnd. Stor gutt som krevde mye mat, ble utslitt av å amme annenhver time. Våknet mange ganger om natta også. Var ikke interessert i MME. HS frarådet men vi ville pröve, og det tok noen uker men nå funker det supert! Kan gå 4-5 timer mellom måltider og våkner 1-2 ganger om natta. Viktig å ta det gradvis når de er så små så magen venner seg til det.
Ei rosa og en blå:) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2008 Tusen takk for svar, det var det jeg trodde at ikke alle venta helt til 4 mnd. Jeg har en gutt på 3 mnd som krever mat hver 2-3 time hele natta og det begynne å bli slitsomt så hvis grøt kan hjelpe vil jeg gjerne det, får snakke med helsesøster. Han er også ganske stor og krever mye mat,
Poteto Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 tror du kan begynne med grøt da.. 2-3 timer er ikke mye på natta.. gje litt i 5-6 tida på kvelden..
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 `jeg begynte litt før han ble 4mnd fordi han spiser så lite MME: men han spiser gjerne grøt. rett og slett for å feite han opp litt. han er ganske fornøyd etter grøt = )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå