Gå til innhold

Når begynner/begynnte dere med grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på når dere har tenkt å begynne eller begynnte med grøt til babyen? Jeg vet at de ikke anbefaler det før 4 måneder også videre, men er bare nyskjerrig på hva som faktisk blir gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg begynnte en uke før ho ble 4 mnd.. ho blei lså urolige på kvelds tid, så prøvde med litt grøt. funka bra det :)

Skrevet

Begynte med tynn gröt når han var 3,5 mnd. Stor gutt som krevde mye mat, ble utslitt av å amme annenhver time.

Våknet mange ganger om natta også. Var ikke interessert i MME.

HS frarådet men vi ville pröve, og det tok noen uker men nå funker det supert! Kan gå 4-5 timer mellom måltider og våkner 1-2 ganger om natta.

Viktig å ta det gradvis når de er så små så magen venner seg til det.

Skrevet

Tusen takk for svar, det var det jeg trodde at ikke alle venta helt til 4 mnd. Jeg har en gutt på 3 mnd som krever mat hver 2-3 time hele natta og det begynne å bli slitsomt så hvis grøt kan hjelpe vil jeg gjerne det, får snakke med helsesøster. Han er også ganske stor og krever mye mat,

Skrevet

tror du kan begynne med grøt da.. 2-3 timer er ikke mye på natta..

gje litt i 5-6 tida på kvelden..

Skrevet

`jeg begynte litt før han ble 4mnd fordi han spiser så lite MME: men han spiser gjerne grøt. rett og slett for å feite han opp litt. han er ganske fornøyd etter grøt = )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...