Gå til innhold

Tilbake til start :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å blø idag, så da var det over igjen.... syntes det var litt rart at testene jeg tok ikke ble sterkere etterhvert som dagene gikk, så da fikk jeg jo svaret idag. Men denne gangen klarte vi det nesten med en gang i forhold til å ha brukt 2,5 år på førstemann, så vi satser på at det går fort neste gang også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off føler meg deg vet akkurat hvordan d er selv.. ikke noe koselig d...

men d er godt å se at du tenker positivt... og som sagt d klaffer nok snart igjen skal du se:)

februar er mnd vettu:) hihi:)

lykke til håper d klaffer fort for dere:)

Skrevet

Man må jo bare være positiv, hvis ikke går det ikke. Og så er vi takknemlig for at vi allerede har en datter fra før, det er ikke alle som har kommet så langt heller.

Ja, kanskje februar er måneden :o) Krysser fingrene for alle sammen!

Skrevet

ja dere er veldig heldige som har ei datter...

håepr jeg også kan få en sønn eller ei datter snart.. er så møkk lei av å prøve og ikke få d til....

ja februar er mnd vettu:)

Skrevet

Vi brukte 2,5 år på å få henne, sto til og med på venteliste for prøverør da vi endelig klarte det. Så jeg skjønner godt hvordan du har det, vet hvor frustrert det er mulig å bli. Håper det snart er din tur også ;o)

Skrevet

takk for d...

ja dere brukte jo ganske lang tid på å få henne..

håper for dere del at dere slipper å prøve så lenge før den sitter neste gang.... =)

Skrevet

Vi har bestemt oss for at om vi bruker mer enn et år kommer vi til å søke hjelp igjen. Det slet skikkelig psykisk på begge to å holde på så lenge første gang, så det vil jeg ikke gå gjennom en gang til. Men siden det gikk så fort denne gangen så er det jo håp om at vi vil klare det fortere nå.

Skrevet

hoff æ forstår dæ så godt!

æ bynt å blø igår så da va d over for mæ å:(

d e tungt å mist ja,har mista 3ganga æ no....d e jævli:(

men,bedre lykke neste gang på oss da=)

Skrevet

Nei det er ikke noe gøy når det skjer. Du må ha lykke til igjen du også! Sitter her å trøstespiser sjokolade og drikker kaffe jeg :o) Har avstått litt fra kaffe siden jeg fant ut at jeg var gravid så nå må jeg ta igjen litt... Huff... Nei, vi får bare krysse fingrene for at vi snart lykkes igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...