Stolt mamma=) Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Begynner på uke 36 i morra og hu har ikke festet seg enda...
inakvad Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Min festet seg tidlig sist. Uke 35 eller noe. det er enkelte babyer som ikke fester seg før fødselen setter i gang, så det er nok ganske forskjellig. Spesielt er dette tilfelle hos 2.gangsfødende. De aller fleste babyer blir presset ned og fester seg i løpet av de aller første veene. Min har ligget ned mot høyre hofte og derfor spurte jeg om hva de ville gjøre hvis hun ikke kom mer rett ned, men jeg fikk beskjed om at det ikke hadde noe å si fordi hun kom til å bli presset ned uansett.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er i uke 36 i dag, og min baby har ikke festet seg enda... Vi får bare vente å se, skjer sikkert iløpet av ganske kort tid vil jeg tro!
Gjest Orkideen - Høygravid Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er 37+4 og babyen min har ikke vist noen tegn til å feste seg ennå. Har vært til modningsakkupunktur her i dag og fått nåler som skal gjøre at hun skal feste seg.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Er du førstegangs du også Orkideen? Når fant de ut at de skulle prøve å få henne til å feste seg?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Hos meg første gangen festet barnet seg først 5 dager før fødsel og jeg gikk 14 dager over termin..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 jeg er i uke 32+2 i dag. jordmora trodde at hodet hadde festet seg... men hun skulle kontrollere det mye bedre neste gang....
April76 er på overtid! Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Jeg er tredjegangs og tuppa mi har ikke festet seg før nå og jeg er i uke 39.... De to forrige festet seg mye tidligere så dette varierer veldig tror jeg.
♥martha~78♥ -Signe født 22.02. Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Er 38 pluss 4 idag,og hodet er ikke festet...Er annengangsfødende... Fått beskjed at dersom vannet går,så må jeg bare legge meg flatt og ringe føden...
grolla Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Er andregangs, i uke 39 nå. Hodet har ikke festet seg!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 Sist så festet gutten seg i uke 34. Nå er jeg i uke 33, og er ganske sikker på at hun og har festet seg. Har ligget med hodet ned lenge, og i helga føltes det som om hodet ble "skrudd" ned i bekkenet - likt sist gang. Blir spennende når legen skal sjekke det om et par uker Men det er mange som ikke fester seg før like før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå