Gå til innhold

Dere som er gravide, hadde dere turt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om dere "trodde" eller "visste" at dere var blitt gravide utifra uteblitt mensen men hadde hatt litt blødninger forde en dag her og der..

Hadde dere turt å bestille time til jordmor til 12 ukerskontroll uten å ta en test for å bekrefte det for deg selv først?

Er det ikke litt dumt å komme der å få vite at nei du er ikke gravid?

Mensen kan jo utebli av hundre andre årsaker å når man begynner å kjenne på kroppen er det innmari lett å "kjenne" seg gravid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

??? hvorfor skulle man gjøre det????

Skrevet

Herregud for no forbanna fjas!!!!. Man tar jo en hjemmetest, går jo ikke å lurer på om man er gravid i 12 uker. IQ er er fin bil........

Skrevet

Er det vanskelig å kjøpe en test og sjekke selv hjemme eller? Hvis ikke du tør å kjøpe en test så kan du bestille time hos fastlege og sjekke der, enten ved test eller blodprøve.

Skrevet

hehe, er nok ikke meg ... JEG hadde tatt en test med engang jeg takk..

Er ei venninne av meg som maser om den jævla graviditeten sin hele tida men ikke har hun tatt noen test, neida..bare time til jordmor i uke 12! hmm hmm.... Da er det ikke bare jeg som syns det er merkelig da!

Skrevet

HERREGUD SÅ SUURE DERE ER!

Er det sånn ta med engang noen kommer inn her å spør om noe så er dere sånn bare fordi dere befinner dere på kranglesida!? hehe må le litt her, men dere er jo gravide så hi måtte vel egentlig vente seg litt pepper da når hun henvendte seg til dere:-) er så søtt med kvinnfolk og hormoner! drittsure fordi strekkmerkene har meldt sin ankomst eller er det for mye sjokoladespising og feit ræv? haha

Skrevet

kan ikke kaste bort tiden til jm på tulle besøk. vil absolutt tro at du kommer til å føle deg ganske liten hvis du kommer uten å vite om du er gravid. og hun har da ikke nødvendigvis graviditetstester på kontoret sitt. hvis du er gravid så har du nok bruk for den første timen hos jm til å få masse god info+svar på mange spm.

Skrevet

He he ... på seg selv kjenner man andre.

Jeg er dritfin jeg.... snerten rumpe, NULL strekkmerker (selv etter 2 fødsler), spiser bare grønnsaker og annet sunn mat - og like blid..:o)

Ha ha ha :o)

Skrevet

Er ikke meg det er snakk om her men ei venninne, har akkurat fått barn jeg så klarer meg fint et par år til! men kan liksom ikke si til hun hallo ta en test akkurat som om at jeg ikke tror på henne at hun er gravid,men jaja! får håpe hun er det da så det ikke blir så pinlig!

Skrevet

Herreguuuud, her kan man virkelig lure på om folk er direkte tilbakestående!

HI:

Kan du liksom ikke si "HALLOOOO, ta en test, likzm"?? Fordi du er redd for at hun vil tro at du ikke tror på at hun er gravid????!! Hun veit jo ikke sjøl om hun er gravid, joooo!! Bestille time hos jordmor...nei vet du hva...dette er det største sludderet på lenge.

Er det bare meg som er så uhorvelig smart eller er VIRKELIG dette helt bak mål?!

Tror ikke det er ekte folk med ekte meninger bak enkelte av disse innleggene jeg, altzzzz, hahaha

Skrevet

Ja, hihihi, wannabepåtjukka ! Håper hun drar til jordmora og driter seg skikkelig ut, mohahahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...