Gå til innhold

Skreller dere eplene til toåringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg deler fremldeles eplet i fire og skreller det. Når slutter man å skrelle eplene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norske epler skrellet jeg sjelden etter 1,5 år. Skallet er så tynt. Sluttet helt etter 2 år.

Skrevet

Sluttet nå for litt siden da jeg skjønnte at hun fint klarte å spise med skallet på. Hun er 26 mnd. Trenger ikke dele det lenger heller jeg.

Skrevet

Ja, og til meg selv også. Liker det best, og vet det fins mye dritt i skallet. (Ikke på de hjemme i hagen altså)

Skrevet

Det varierer fra dag til dag om hun vil ha skallet på (slik som mamma) eller av (slik som når hun var liten)...veldig mye vilje ute og går for tiden:-) Hun klarer fint å spise med skallet på, men det er litt mindre som sklir ned på den måten.

Skrevet

JEg gjør det, for at hun ikke skal få det i halsen.

Skrevet

Har sluttet nylig å skrelle...2 år 8 mnd. Gir stort sett økologiske epler, så da slipper vi endel sprøytemidler på skallet også...

Skrevet

Her har gutten på 2,5 år spist med skallet lenge. Noen ganger får han det oppdelt i biter, andre ganger spiser han det helt (men da spiser han ikke så mye). Han pleier å ville bestemme selv.. :o)

Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

har aldrig skrelt eplene, de har spist de hele, eller jeg deler de opp i båter. ikke noe problem.

Skrevet

Ja det gjør jeg.

Skrevet

Nei, det er det fryktelig lenge siden jeg har gjort... Sikkert et år...

Hun er 25 mnd i dag.

Skrevet

Herlighet... Hun er 27 mnd i dag mener jeg... Snakk om å regne feil ;)

Skrevet

Jenta mi er 2 år og 4 mnd, og hun har fått oppdelt eple med skall i mange måneder nå. Og noen ganger begynner hun bare å spise på et helt eple eller vil ha det jeg spiser. Hun spiser av og til skrotten også hun, gærningen:-) Men vi vasker eplene godt før vi spiser dem altså.

Skrevet

Jeg skreller epler, og deler dem i tynne båter.

Jeg deler druene i 2.

Jeg deler mandarinbåter i 2.

Jeg deler appelsinbåter i 4.

LIVREDD hun skal få noe i halsen å kveles.

Skrevet

hvis barn som er to år går i barnhage kan jeg nesten garantere at de ikke skreller eplene der! men å dele frukt i biter er lurt. er lettere å spise, det frister mer og barna spiser mer!

Skrevet

Jeg jobber på småbarnsavdeling, vi har barn fra 1 år til og med 3 år. Vi skreller frukt, og skjærer apelsinen, og deler druene. Det er sjukt lett å få i halsen.

Safety-prosedyre

Skrevet

nei,lenge siden det gjorde det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...