~~DoraDora~~ Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Før grudde jeg meg alltid til samværshelgene da min stedatter skulle komme til oss. Det gjorde faktisk mannen min også. Og årsaken til det var jentas mor. Hun lagde alltid noe kvalm rundt de helgene. Men nå er jenta blitt såpass gammel at all kommunikasjon går mellom henne og oss. Vi har absolutt ingenting med moren å gjøre. Og det er noe helt annet med samværshelgene nå ja :-) Nå gleder vi oss alle til hun kommer hit. Og vi har så mye glede av å ha henne på besøk her. Spesielt ungene våre har stor glede av henne. Hun er kjempe snill og flink med de. I tillegg ser vi tydelig at hun har kjempestor glede av de også. Nå er det faktisk sånn at jeg synes det er kjedelig at hun enkelte helger avlyser å komme hit pga at hun skal noe med vennene sine. (Før ble vi glade og lettet når samværet ble avlyst) Så det er kanskje lys i tunnelen for de fleste stemødre og fedre som sliter med denne situasjonen :-)
ana baroma Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Så koselig å høre Dillå Jeg har vært uenig med deg mang en gang, selv om jeg skjønner at mor kan ødelegge mye av gleden ved å ha samvær. Men dere er jo absolutt på rett spor når dere gleder dere til hun kommer. Det er jo ikke barnets feil at mor er umulig:)
FrøkenKnallkul Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Så bra at ting har bedret seg for dere! Vi håper at det går seg til etterhvert her også, selv om det ser heller mørkt ut... All kommunikasjon mellom mor og far her går gjennom eldstejenta, uten at det gjør ting så mye bedre. Vi lever mildt sagt i et lite helvette når det gjelder avtaler, samvær osv. Men det blir kanskje bedre om et år, eller to, eller ti??? Kos dere med samværshelgene!
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Så utrolig bra. Ingenting kan være bedre at ting er positivt for dere og barna. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå