Gå til innhold

Hvordan manner dere opp infør fødseln?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker på de andre flotte fødselene mine... og hva som kommer ut av det!

Skrevet

Er førstegangs så kan jo ikke sammenlugne med noe, men prøver å fokusere på hva det vil ende i:) Ett lite liv.

Skrevet

Er førstegangs og skal prøver å gå inn i det med friskt mot og ta ting som det kommer. Ikke bestemt for mye på forhånd om hvordan jeg vil at det skal bli.

Trenger jeg epidural underveis tar jeg det, ønsker jeg akupunktur tar jeg imot det- men ikke bestemt noe på forhånd. Vet jo ikke hvordan det blir, og hvordan jeg takler disse smertene.

Eneste ønske jeg har er at de skal tørke av ungen før de legger han på brystet mitt, ikke gjøre det mens han er slimete og blodig.....

Skrevet

Og vi "kvinner" oss opp, tenker jeg!

Dette skal gå så bra, vondt, men tenk på hva som kommer!

kvinner i alle år har gjort dette før meg etc..

Skrevet

Tar det helt med ro. Tror det er viktig å ikke grue seg før fødsel.

Jobb med kroppen og slapp mest mulig av. På denne måten fikk jeg en veldig grei fødsel sist.

Skrevet

Jeg har vært igjennom 2 fødsler før, men gruer meg overhodet ikke! Ser på fødsler som en utrolig flott opplevelse! Vondt ja, men dette er noe vi kan og er skapt til å klare. Jobb med kroppen og ikke imot smertene.

Nå i forkant av fødselen fokuserer jeg bare på første møte med min lille datter og gleder meg enormt til å møte henne og å se hvordan hun ser ut :o)

Kan nesten ikke vente... Gleder meg veldig til ungene mine på 5 og 3 år skal komme på sykehuset og møte henne for første gang. Syns jeg kan se for meg de spente ansiktsutrykkene deres :o)

Skrevet

Har vært igjennom to fødsler før så dette skal gå bra.

Vet jo at det er vondt, men smerten varer ikke evig. noe må vi ofre for disse etterkommerne våre. Jeg gleder meg hvertfall til å få det overstått!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...