Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hva i alle dager kan jeg finne på??? Han er sporty, fotball interessert osv osv... Til jul fikk han sesongkort, men hva nå?? Tenkte å bruke maks 1000 kr...
Koseklompen Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Hmm.. vet ikke hvor mye det koste..men.. hva med fallskjermhopping (tandem)? Har prøvd det selv og det er kuuuuuuuuuult
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Har tenkt på det, men tenkte å spare det til han fylte noe "stort" liksom... Han blir bare 23 nå, så tenkte at 25 eller 30 var mer passende til sånt Blir så vanskelig å finne på noe spes ellers liksom, hehe
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har endelig funnet ut hva jeg skal gi til min kjære:) Smykke med barna innrisset:) Men vi er da ferdig med å få barn,er kanskje lurt å være det.. men her er en link til siden:) www.kalassmykken.se
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2008 Oi, det hørtes koselig ut Kjæresten min og jeg har ikke barn sammen (enda) så det går ikke, men det skal jeg jammen huske på til senere
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2008 Får ikke linken til å virke
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Fotballsokker og fotballdrakt.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 manualer treningsklær skritteller løpesko dvd cd dataspill parfyme klær et bilde av deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå