Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Synes mini har vært tidlig ute med mye, iforhold til storesøster, som ikke kunne ligge på magen, fordi hun styrtgulpa... Mini er 5 mnd nå til onsdag, og han ruller begge veier, ligger masse på magen (sov på magen de første 4 mnd av sitt liv, nå ligger han på ryggen). Griper ting, ler seg halvt ihjel for ingenting, hodet er støtt som fjell, sitter masse på fanget (hysterisk hvis han må ligge), og klarer og åle seg rundt på parketteten. Men siden snuppa var så himla treg, så lurer jeg på hva som er "normalt". Vet det ikke finnes noe fasit altså, men bare spør )
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Det er ulikt ja. Min eldste var en bedagelig baby, han ruller riktignok ikke så sent ¤ mnd), men ellers tok ting tid. Han lå helt i ro på magen dahan var 5mnd, på ryggen grep han etter leker osv. De to minste derimot... Full fart bortover gulver (altså åle seg fremover) fra de var 4,5 mnd begge to, opp på strake armer, skulle bare stå eller sitte på fanget osv. Mini er 7,5 mnd nå og er akkurat begynt å krabbe litt på alle fire, han setter seg opp selv, reiser seg opp selv, går noen skritt langs ting når han holder seg fast osv. Eldstemann var vel 11 mnd når han reiste seg opp til sammenligning :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Hehe, ja eldste min også var veeeeeldig treg! Reiste seg vel omtrent ved 11 mnd hun og.. og var gennerelt veldig lite aktiv som baby (tatt det igjen nå altså). )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå