>>>>>>m<<<<<< Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Vi skal på Nøtterøy Ultralydinstitutt på mandag kl halv to :-D. Gleder meg noe helt viiiiillt!! Blir morro å få bekreftet at det virkelig er en gutt inne i magen min -selvom jeg ikke akkurat har så mye tvil. GØY!!
saratussen Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Så gøy! Har bestillt jeg å skal i uke 25 jeg! så ikke kjønnet så jeg håper dem ser det på 3d..
Boulengerina Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Åh.. så heldige dere er! Finnes ingenting sånt her, så det blir nok ikke noe av drømmen om 3D ultralyd dette svangerskapet heller.. men men..
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Kjiper'n, jentemamma+spire. Er det ingen mulighet altså? Jeg gjorde det ikke sist, jeg -tenkte egentlig ikke over det. Det var samboeren som ivret mest og nå må jeg si jeg gleder meg skikkelig jeg også. Mest egentlig for å "se" junior igjen. Syntes det er SÅÅÅ lenge siden sist UL ;-)
nr 4 er her<3 Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 noen som har peiling på å mye sånn koster?? å om d finnes i arendal eller kr.sand??
Boulengerina Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Må reise 60 mil jeg da.. og så har jeg 2 små fra før, så da må de evt ha barnevakt i noen dager da pappaen jobber langt hjemmefra.. Så det er ikke bare bare.. Og så måtte jeg hatt et sted å bo mens jeg var på østlandet da.. Men det får heller bli med nr 4... (om den noen gang kommer da)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Så spennende=) Vi skal 28.februar, da er eg 27 +5. Gleder meg til å møte lille frøkna igjen (og få bekreftet at det er en liten frøken en gang til) =D =D
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Vi skal 5 mars. er i uke 29 da. Skal til han kvinnedoktoren i etagen under ultralydsinnstituttet. Kostet 850 der. Det er billig i forhold til innover i oslo tror jeg. Må kjøre 2 timer vi, men har familie der. så vi slår to fluer i en smekk! gleder oss masse.
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2008 Vi og må kjøre en stund -ca. 1 1/2 time, men det hadde blitt den samme tiden til Oslo, men det var uten å ta hensyn til trafikken. Vi skal betale 800,-, vi, men har hørt ganske mange forskjellige priser rundt omkring i landet.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Vi må og kjøre i ca 1,5 time...og så må vi betale 1200kr for det. Er i Bergen. Men rekner med det er verdt pengene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå