Gå til innhold

Da er 3D-ultralyd bestilt :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på Nøtterøy Ultralydinstitutt på mandag kl halv to :-D.

Gleder meg noe helt viiiiillt!!

Blir morro å få bekreftet at det virkelig er en gutt inne i magen min -selvom jeg ikke akkurat har så mye tvil.

GØY!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy!

Har bestillt jeg å skal i uke 25 jeg! så ikke kjønnet så jeg håper dem ser det på 3d..

Skrevet

Åh.. så heldige dere er!

Finnes ingenting sånt her, så det blir nok ikke noe av drømmen om 3D ultralyd dette svangerskapet heller.. men men.. :)

Skrevet

Kjiper'n, jentemamma+spire. Er det ingen mulighet altså?

Jeg gjorde det ikke sist, jeg -tenkte egentlig ikke over det. Det var samboeren som ivret mest og nå må jeg si jeg gleder meg skikkelig jeg også. Mest egentlig for å "se" junior igjen. Syntes det er SÅÅÅ lenge siden sist UL ;-)

Skrevet

noen som har peiling på å mye sånn koster??

å om d finnes i arendal eller kr.sand??

Skrevet

Må reise 60 mil jeg da.. og så har jeg 2 små fra før, så da må de evt ha barnevakt i noen dager da pappaen jobber langt hjemmefra.. Så det er ikke bare bare.. Og så måtte jeg hatt et sted å bo mens jeg var på østlandet da.. :)

Men det får heller bli med nr 4... (om den noen gang kommer da)

:)

Skrevet

Så spennende=)

Vi skal 28.februar, da er eg 27 +5.

Gleder meg til å møte lille frøkna igjen (og få bekreftet at det er en liten frøken en gang til)

=D =D

Skrevet

Vi skal 5 mars. er i uke 29 da. Skal til han kvinnedoktoren i etagen under ultralydsinnstituttet. Kostet 850 der. Det er billig i forhold til innover i oslo tror jeg. Må kjøre 2 timer vi, men har familie der. så vi slår to fluer i en smekk! :)

gleder oss masse.

Skrevet

Vi og må kjøre en stund -ca. 1 1/2 time, men det hadde blitt den samme tiden til Oslo, men det var uten å ta hensyn til trafikken.

Vi skal betale 800,-, vi, men har hørt ganske mange forskjellige priser rundt omkring i landet.

Skrevet

Vi må og kjøre i ca 1,5 time...og så må vi betale 1200kr for det. Er i Bergen.

Men rekner med det er verdt pengene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...