Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere her inne?

Vi eier vårt eget rekkehus. Men jeg har ei venninne som leier, og hun fikk beskjed av svigermora si at folk som ikke eier eget hus burde ikke få lov til å få barn... For en flott tanke (ja, jeg er ironisk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. Hvai all verden har det å leie et hus med omsorgsevne å gjøre?

Oppegående svigermor..

Skrevet

Vi eier, heldigvis..

Skrevet

ha ha ha ah aha ha ha ha ah

Det er det rareste jeg har hørt! VI eier vi altså, men jeg hadde nok fått like fine og gode unger selvom vi hadde leid. Men jeg liker at vi eier fordi jeg føler at det er våre penger og ikke noen andre sine.... Jeg liker at vi betaler tili oss selv.

Skrevet

Hehe...eier...man hva har dette å gjøre med omsorgsevne???

Skrevet

Jeg leier, foreløpig.. Men det er kunn fordi jeg ikke fant nok egnet når jeg jeg flyttet ut fra bf... Nå skal jeg på visning på onsdag, så kanskje jeg eier snart jeg også :) Litt frustrerende å sitte å betale ned på andre sitt lån.... :P

Skrevet

Hun har en ide om at dersom du ikke har omsorg nok for deg selv til å kjøpe deg en plass, så har du iallefall ikke omsorg å gi til barn... :)

Skrevet

Vi eier enebolig og det er jeg veeeldig glad for!!!

Skrevet

Vi eier eget hus.

Å eie selv er jo mye mer sikkert og stabilt enn å leie vanligvis. Da risikerer man jo å måtte flytte mot sin vilje, og det kan jo være traumatisk for et barn.

Men jeg syns svigermoren drar det alt for langt.

Skrevet

Vi leier,men det er mest for å vente til vi kan få kjøpt oss hus,det tar jo også tid å finne tomt,og tegning til hus....Har leid her lenge og trives ganske godt her,det er ganske stabilt her også,vi blir ikke kastet ut for å si det på den måten...

Men forstår godt hvis det blir ofte flytting,da blir det ikke stabilt for barna,og det er jo ikke det beste...

Skrevet

Da må det være mange 'dårlige' foreldre nedover i Europa og i nabolandene våre, i følge den svigermora. Norge er et av de landene der folk er mest opptatt av å EIE hus/leil....Tror ikke det garanterer lykke eller suksess som foreldre...

Skrevet

For en tulling denne svigermoren er! Om man eier eller leier har ingentings å si om omsorgsevnen.

Vi eier =)

Skrevet

Vi leier, og det er fordi vi leter etter drømmeboligen. HAr bodd i dette huset noen år nå, og trives med det, men kunne godt hatt mitt eget. Problemet her vi bor er at turister har fått øynene opp for en flott plass dette er , så de kjøper jo ALLE boliger som kommer for salg ( og de har MYYYYYE penger ). Håper snart kommunen innfører boplikt her altså!

Skrevet

Skulle gjerne eid jeg men vi har ikke økonomi til det. Min mor satt å sa at "jada, jeg kan stille opp som sikkerhet med leiligheten min" men da må vi flytte i nærheten av henne,noe sambo ikke vil (skjønner han godt fordi hu er psykisk syk og blir for mye mas!). Har funnet ett hus til 1,7 mill i østfold med stall (jeg vil drive med hester) og drømmer meg sååååå bort.. "tenk om vi hadde hatt råd.. " sukk ... sitter nesten med tårer i øynene.. Ja,burde kanskje ikke hatt barn vi, men jenta mi har aldri manglet verken mat,omsorg, kjærlighet, klær eller annet !! og DET er det viktigste!

Skrevet

ja skulle gjerne ha eid istedet for å leige,det er jo bedre å betale til seg selv enn til noen andre,men nå er ikke husleigen så stor at det gjør noe heller så da får det være slik til man finner noe som passer:)

Skrevet

Eier min 2.leilighet.

Første eide jeg alene, mens denne eier jeg sammen med mannen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...