~sjiraff~ Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Tror aldri snuppa har hørt meg banne så mye noen gang som jeg gjorde på vei ned til bhg i dag... Det er jo speilblank is de fleste steder, og siden vinterskoene mine har tatt kvelden sier det seg selv at gummistøvler på et slikt føre ikke er særlig forsvarlig.. Steike... Holdt meg på beina hele veien men et par "unngå-å-falle" manøvre gjorde sitt til at det kjennes ut som bekkenet har falt fra hverandre... Så har en følelse av at jeg ikke kommer til å komme meg opp fra sofaen i dag :o/
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Jeg hade holdt meg hjemme med magen og ungen jeg ja....dette hørtes ut som risikosport.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Off! Du må være forsiktig nå da. Tryna selv på isen for noen uker siden, 3 timer på legevakta er ikke særlig gøy:S
~sjiraff~ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2008 For å si det sånn hadde jeg visst det var så ille hadde vi blitt hjemme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå