Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Vi har laget oss en liste over navn vi kan tenke oss. Ranger og kommenter er dere snill:) Siren Malin Hanna Maja eller Maia Elena Stina Mathea Matilde Leon Emil William Liam Mikal Sander Oskar Hilsen litenurkis08
prebs Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Hei. Mange fine navn: ) Sånn cirka rangering: 1.Siren- et vakkert navn som ikke er poppis 2.Matilde-veldig sjarmerende 3.Maja- sjarmerende 4.Hanna-flott og klassisk 5.Mathea- navnet er vakkert, men jeg er litt lei det 6.Malin-et fint navn, men jeg har litt dårlige assosiasjoner 7.Stina- for svensk, liker Stine mye bedre 8.Elena-liker ikke De fire første er litt tilfeldig rekkefølge, tok Siren først fordi det er minst brukt. 1.Oskar-et flott navn med historisk preg 2.Emil- gode assosiasjoner, kult navn 3.Sander- koselig 4.William- flott i utlandet, har litt "harryassosiasjoner" i Norge Leon, Liam og Mikal liker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Siren - fint, særlig med skarre-r Malin - fint, men veldig vanlig Hanna - greit Maia - greit Elena - liker ikke Stina - koselig, ikke så mange som får det navnet dag Mathea - fint Mathilde - fint Leon - liker ikke Emil - kjempefint William - greit, men kjedelig Liam - liker ikke Mikal - liker IKKE Sander - greit, men kjedelig Oskar - fint
Troillpia Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Mange fine navn, og man går liksom "vill" i jungelen over alt...Om jeg hadde fått barn nå, og det ble ei jente, hadde navnet blitt Linnea :-) Her er mi rangering, men husk at til syvende og sist, er det magefølelsen deres som må telle! :-) Mathea Malin Mathilde Elena Hanna Siren Maja/Maia Stina William Sander Emil Oskar Mikal Leon Liam Lykke til!
Vannmann35 Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Her en min rangering/ mening :-) 1. Hanna - klassisk og pent, men desverre mye brukt nå 2. Stina - søtt, pent, men litt 80-talls 3. Maja - koselig og greit navn 4. Matilde - heøt greit, liker Tilde bedre 5. Malin - veldig "Vi på Saltkråkan", men et ok navn 6. Siren - ikke så glad i 7. Mathea - orker ikke mer Thea-navn nå... 8. Elena - alt for russisk, men Helena er nydelig 1. Oskar - klassisk og pent, men desverre mye brukt nå 2. William - samme 3. Leon - litt tøft 4. Liam - litt tøft, men William er bedre 5. Emil - sjarmerende, men ganske lei det (kjenner 3 gutter + 2 hunder) 6. Sander - klysenavn på pinglegutt 7. Mikal - harrynavn, Mikkel og Mikael er penre
Mams-te-to Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Tusen takk for all respons. Ønsker flere meninger. -Hi-
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Mathea Matilde Stina liker ikke Siren, Maia, Elena eller Hanna. Malin er ok. Liam -Nydelig Emil Oskar Liker ikke Leon og Sander. Ellers er de andre navnene greie.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Jentenavn: Matilde- kjempe fint, men liker bedre Matilda Hanna Elena- ikke så mange som heter Mathea-fint Maja/Maia- fint malin- altfor oppbrukt. Til og med foreldre til små Maliner sier at alle heter det. På en avd. i barnehagen har vi 3 stk. Siren- greit nok Stina Leon- skal vår baby hete hvis det blir en gutt. Kjempe flott navn Emil- nydelig William Liam Sander er altfor oppbrukt og Mikal er litt jalla..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 Av jentenavnene ville jeg definitivt valgt Maja. Det heter min lille snuppe. Fått mange kommentarer på at det er ett fint navn. Ellers synes jeg Mathea og Mathilde er fine navn. Resten liker jeg ikke. Av guttenavnene ville jeg valgt Emil (selv om det er poppis) William eller Sander. Resten har jeg ikke sansen for.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Hanna og Mathilde er pene og klassiske navn. Stina, Siren og Malin er også ok. Liker kun Oskar av guttenavna. Synest resten var "småharry" (med unntak av Emil som bare gir meg dårlige assosiasjoner).
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Jeg liker best: Hanna, Maja og Mathea Leon, Emil og William
Clemencia Skrevet 4. februar 2008 #14 Skrevet 4. februar 2008 Siren - Har aldri hørt. Synes d ble rart. Malin - Fint, men lite personlighet i navnet. Hanna - Nydelig. Maja eller Maia - Maja er et søtt navn, men blir mer som et kallenavn? Elena - Nydelig! Fin klang på navnet. Stina - Søtt jentenavn :-) Mathea - Min favoritt av navnene dine! Matilde - Veldig fint, men jeg viller heller kallt henne Mathilda :-) Leon - Jeg liker d ikke så godt. Emil - Veldig fint, men mangler noe som jeg ikke kan sette fingeren på. William - Sterkt, fint og internasjonalt navn! Min favoritt av guttenavnene :-) Liam - Synes d er best på engelsk. Mikal - Litt "hardt", får litt finsk-følelse av navnet av en eller annen grunn... Sander - Ok. Oskar - Dette navnet er fint, men jeg ser d ikke for meg på en liten gutt.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #16 Skrevet 5. februar 2008 Malin Siren ...resten er så kjedelige..."alle" heter det lissom Leon William-veldig flott gutte navn! Emil Mikal er harry Liam er veeeldig engelsk Osker og Sander er kjedelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå