Gå til innhold

han kontaktet meg ikke igjen:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

traff en som jeg likte veldig godt, vi snakket mye og begge ville vente med sex...første gang vi møttes prøvde han seg, men jeg "nektet", det virket greit å vi småkysset, pratet, lo å hadde det kjempekoselig i mange timer...jeg sa på ironi må du ikke stikke nå pga sexen..nei han var ikke en type som gjorde sånn, jeg kommer tilbake baby å bla bla bla...dette var på fredag kved. jeg sendte melding på lørdag at jeg savnet han, fikk til svar jeg og, jeg sover! prøvd med et par meldinger til å går siden jeg ikke har hørt noe fra han, men får ikke noe svar...nå er det mandag, men da er han vel ikke intr. lengre siden han ikke har tatt kontakt siden fredag da vi møttes første gang!:((( alene igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja...mest sannsynlig er han ikke intr, men det var nå godt han ikke fikk det som han ville på fredag tenker jeg da.

Han kan umulig være så desperat at han ikke vil treffe deg mer fordi han ikke fikk sex, da er han absolutt ikke noe å samle på.

Sikkert grei og kjekk kar, men det er nå ofte slik at menn skrur på sjarmen og skrur den av like fort igjen... Har selv blitt lurt for ikke så altfor lenge siden, og det er en vond følelse. Men det går fort over, de er ikke verdt hverken snørr eller tårer :)

Men ikke mas, ikke send melding... Det kan nok være vanskelig, men vil han treffe deg igjen så sender han melding tilbake. Menn er ikke såå ulike oss -egentlig.

Lykke til :)

Skrevet

jeg skal ikke mase mer..slettet nr hans for å la være hehe:D

jeg er lissom ikke såret eller noe, er ikke serlig forelsket eller elsker han heller ikke fordi jeg ikke kjenner han noe godt.

men det er den følelsen av å sitte her å blitt lurt, mens han sjamerte meg til topps... kansje det ikke er noen mann fra toppen som liker meg! jeg har hatt veldig uflaks, og fikk et barn med en stor drittsekk!

igjen oppgitt over å bli forlatt og alene når man har så store forventninger. det skal jeg ikke ha neste gang!

takk for svar det hjelper=)

Skrevet

Hei!!

Jeg ville gjerne tatt en prat med deg:) kan du ikke gi meg en lyd i postkassen da? :)

Skrevet

Jeg ville nok heller ikke hatt kontakt med en dame som er så desperat at hun maser allerede etter 1 dag.

Skrevet

Er vel ikke noe galt i å sende en melding dagen etter vel.

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Enig! Man får ta kontakt når man vil! Det dummeste er sånne regler...For gammel til å leke katt og mus!

Skrevet

oh så enig...for gammel til å leke jeg og....

Skrevet

Hadde eg følt noko form for interesse for ein så hadde eg sendt melding etter kort tid tenker eg. Men hadde responsen vert laber hadde eg berre kuttet han ut. Er for "gammel" til å leike katt og mus (som nokon andre har skrive før meg). :) Er nokav interessante mannfolk, at man treng ikkje kaste bort tid på ein som viser lite interesse. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...