Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 ...vond lukt fra skjeden etter at blødningene har stoppet? Fortsetter renselsen etter at blodet har stoppet? Sorry, men syns det lukter litt fisk av meg uansett hvor mye jeg skrubber og vasker meg!! Signerer med anonym..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Synes lukten der nede har forandret seg etter jeg fikk barn.... Fikk førstemann for 2,5 år siden, og det lukter fortsatt annerledes. Lukter mer enn før, som om jeg ikke har vasket meg på leeenge.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Ja, det er skikkelig guffent. Føler jeg nesten må si til samboer at "ja, jeg HAR dusja altså!!"
ifie Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Syns også det lukter litt "strammere" etter at jeg fikk barn. Ikke alltid, men ofte. Nytter ikke å vaske en ekstra gang heller, nei Det ble litt bedre etter at jeg stussa litt ekstra der nede for noen dager siden, men det kan jo være tilfeldig
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 lukter anderledes her også.. samme hvor mye jeg vasker meg så synes jeg lukta trenger igjenom.. Men en ting. Så kan fiskelukt være tegne på bakteriell vaginose. Så kunne vært lurt å sjekke det ut. Uansett så er det ikke uvanlig at det lukter rart der ei stund etter fødselen
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Hiver meg på her jeg også...tenkte faktisk senest i dag på å kjøpe canesten stikkpille for å utelukke soppinfeksjon, har fått litt annerledes utflod også i det siste. Men det kan jo også være bakteriell vaginose/skjedekatarr som nevnt over her. Var litt plaget av det for noen år siden, og fikk beskjed av gynekologen min om å drikke 1-2 korker eplesidereddik i et glass vann hver dag og det var utrolig effektivt!! Så med mindre det er sopp, er det sannsynligvis bakteriell vaginose, og det skal sies at jeg var verken plaget med sopp eller skjedekatarr når jeg drakk eplesidereddik. Det er jo ellers veldig bra for syre/base-forholdet i kroppen- win win situasjon:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå