Gå til innhold

Ang luft i magen hos baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noe råd for å effektivt få ut luft i fra babyens mage?

Poden er tre og en halv mnd, og har hatt kolikk. Han har fortsatt luft i magen, og det resulterer i veldig urolig søvn og plager for den lille.

Vi bruker å massere på kvelden samt sykle med beina, men er det noe mer som hjelper som dere han funnet ut?

Tips tas i mot med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bæresjal eller sele hjelper sier mange...

Skrevet

Legg han litt på magen. Tulla vår raper og promper som bare det når hun får ligge litt på magen :)

Skrevet

Stikk til kiropraktoren., ikke noe å vente med !!

Funka kjempe bra på tulla vår med kollikk:o))

Skrevet

Takker for svar!

Vi har vært til fire beh til kiropraktor før jul uten særlig effekt dessverre...

Magen hans takler lufta bedre, men han sliter litt med å kvitte seg med den ser det ut til...

Skrevet

Hei:) vi hadde heller ikke veldig god effekt av kiropraktorbehandling til vår minste (er nå 5,5 mnd) og han har strevd mye med å få ut luft. Jeg fikk anbefalt å prøve fennikelte el amme-te til han og synes faktisk det hjelper (jeg hadde ikke særlig tru på det). Han får noen teskjeer av teen (da han var mindre brukte jeg sprøyte) før jeg legger han til å sove på dagen, den virker mens han sover og han promper godt når han står opp. jo mer plaget han er, jo oftere gir jeg den.

Nå lager jeg en porsjon og har stående i kjøleskapet til en hver tid. Den holder seg i to døgn, så varmer jeg den litt i microen før jeg gir den. Egentlig veldig lettvint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...