Mrs Inkognito Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Vi kjøpte Wii til ungene (og til oss...) til jul. Har kjøpt noen spill, men får de bare på engelsk. Noen som vet om det er en innstilling vi kan gjøre for at de skal være på norsk (slitsomt hele tiden å måtte lese for gutten , særlig siden han egentlig leser godt (norsk) sjøl)???
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hei, vi har Wii ogsaa. Gave til oss selv til jul ;-) Det burde staa bak paa spillet om dere i det hele tatt kan velge norsk? IOm dere kan det, saa tror jeg det er inne paa spillmenyen dere kan gjoere det (husker ikke helt, maa ha det foran meg..)
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 ja,det skal jeg love vi har ;) Men er litt usikker på instillingene, står det ikke i bruksanvisningen?
Mrs Inkognito Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Vi har lest og trykket oss gjennom det meste, men finner ingen logiske innstillingspunkter for språk... Vi får prøve å lese på nytt, og kanskje ikke ha det så travelt med å komme i gang ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå