Gjest Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 og den var som forventet negativ. Føler meg egentlig ikke så skuffet, for var ganske forberedt på det... Men det som er så dumt er at jeg har så mange symptomer som faktisk er veldig ubehagelige :-S og i tillegg har jo syklusen blitt helt kokko Men men, denne pp`n SKAL det gå!!! :-)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hold humøret opp og stå på Venter svar på denne pp selv i disse dager:) men ingen symp her i gården...Så tror ikke på klaff denne mnd. Neste skal den sitte ja:)
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Jo takk :-D her er humøret egentlig ganske bra så ;-) Var 99,9% sikker på å få negativ test da, for hadde TR...var bare rart fordi TR kom 9 dager for tidlig og varte ikke så lenge.. Men nå er det masse "prøvings" framover så skal spiren sitte i februar ;-) Håper du får positiv test denne pp`n Elisabeth, krysser fingrene for deg!
*Lykkeliten* Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Fikk TR igår jeg..:/ Ble heller ikke så veldig skuffet, men håper jo på det sterkeste at det klaffer denne pp!!! =) Og ønsker alle dere andre lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå