Chiabatta Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Skal man bare gå videre på neste brett uten å hoppe over noen piller?
pinglo Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hopp over sukkerpillene (hvis brettet har det) og begyn på nytt brett.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 det finnes egne piller for å utsette mensen, jeg fikk ihvertfall det iforfjor da jeg skulle til syden men fikk aldri brukt dem da..
Chiabatta Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Har ikke sukkerpiller, så da er det altså bare å ta ferdig det brettet jeg holder på med og begynne rett på nytt brett uten å hoppe over? Funker det bra? Vet at det finnes piller også som utsetter mens, men det skal vel ikke være nødvendig når P-piller gjør samme nytten?
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 ikke vet jeg, brukte p-plaster en stund og det er jo det samme.. men legen skrev det ut for meg allikevel..
Korse76♥ Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Bare å fortsette rett på neste brett, legen min sa jeg ikke en gang trengte å ta pauser. Så jeg har bare fortsatt rett på neste lenge nå. (jeg er ikke den som savner mensen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå