Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 har i tre dager ligget med feber, vonde ledd, hodepine og vondt i halsen. dro på legevakten i går og fikk vite at crp lå på 99. for høy. tåler ikke antibiotika så jeg må bare leve med det. dette er jo symptomene til toxo, så nå er jeg liv redd for at det er det jeg har siden legen ikke fant noe galt ved meg annet enn høy crp. vil toxo vises på en crp? det er jo en parasitt. er i uke 31
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Nei. Du må ta blodprøve for å finne ut av toxo... Ring legen/føden nå og hør... Annet vet ikke jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Du har symptomer på influensa og det er noe som går nå. Det er ikke mange som smittes av toxo i løpet av svangerskapet. Har du ikke vært oppe i rumpa på en katt eller spist rått kjøtt er det svært liten sjanse for å få det. Det er så liten sjanse for at man har toxo at det ikke en gang er en obligatorisk prøve på svangerskapskontrollene lenger. Slapp av og hvil deg, og prøv å få i deg mye drikke. Og prøv å ikke bekymre deg så mye. Hadde legen hatt mistanke om toxo hadde han tatt prøver av deg. Ønsker deg god bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå