Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Var det i tilfelle planlagt, eller "uhell"? Har akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen, så her blir det to tette. Litt sjokkerte var vi første dagen, men nå er vi i full gang med planlegging av fremtiden:-) Spennende! (er 6 uker på vei, og vår første er 7 mnd)
♥allegodetingertre♥ Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Neida...du er ikke alene...har en gutt på snart 7 mnd og er 20 uker gravid....ja, veeeldig tett...var ikke planlagt at nr 2 skulle komme så fort...men velkommen er den! ))) Vi gleder oss veldig...
♥lurelure♥ Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Her e gutt på 3 mnd og vi "prøver" på nr to. Men kan ta tid da mensen ikke er tilbake enda. Men det er spennende!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Jeg hadde ikke orka tanken på en ny fødsel så raskt..
oh mother Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 enig med at jeg selv ikke hadde orka tanken på fødsel så raskt. imponert over dere damer som er klare for mere barn. veldig stolte overe dere. det må jeg si
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #8 Skrevet 5. februar 2008 Oi- Libbie- da får du virkelig to tette, ja! Jeg synes jo at mine blir tette! :-) Hvordan har svangerskapet ditt gått så langt? Har det gått bra å ta vare på både deg selv om det andre barnet ditt? Mitt forrige svangerskap var helt problemfritt, var ikke kvalm en dag, håper det blir slik denne gangen også. Har ikke kjent noe til graviditeten enda ihvertfall. (men gravid er jeg- har tatt 7(!) tester :-) HI
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #9 Skrevet 5. februar 2008 Går det an å få ikke planlagte barn da? en veit vel om at en må bruke prevensjon? om en ikke gjør det ønsker en seg vel egentlig en liten til?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2008 #10 Skrevet 5. februar 2008 Anonym- jeg tror ikke på at ikke du vet at det går an å få barn som ikke er planlagte. Tror de fleste vet det ihvertfall :-) Om ikke, så vet du det nå da.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. februar 2008 #11 Skrevet 5. februar 2008 jeg har en gutt på 6 mnd og er gravid igjen. har termin i september. vi ville ha 2 tette, brukte derfor ikke prevansjon, men prøvde å være forsiktige, tenkte ver når jeg hadde eggløsning osv.ville bli gravid til sommeren. men det gikk litt fortere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå