Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Hvor gamle var de? Og gikk det greit?
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Vi hadde vår datter som brudepike. Hun var nesten 4. Vi giftet oss borgerlig, og hadde et lite bryllup. Og det gikk bra. Eneste var at hun utbrøt under sorenskriverens tale, at dette var kjedelig, og så ville hun gå. Og etterpå krøp hun rundt på gulvet, under "alteret" så alle måtte holde på lys og duk, hehe Men etterpå var hun som et lys. Var hellig overbevist at hun også giftet seg den dagen
☆Monkey Business☆ Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Vi hadde en gutt og en jente som begge var 2 1/2. Begge oppførte seg eksemplarisk.....de var kjempeflinke:)
*Anonymus Maximalus* Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Tantungen min på 6 var brudepike, og ho var kjempeflink!!!
Mille** Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Vi hadde jenta vår på 6 år da, hun var nydelig og kjempeflink! )
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 vi hadde en på 8 en på 6 en på 4 ei på 2 og lillebabyen på litt over året, men de gikk i prosesjon sammen med brudgommen, min mor og musikkere. det var veldig veldig fint forøvrig :-)))
Stratos med 3 barn Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Ei på 9 år og 2 på 4 år - gikk super fint!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2008 Takk for svar =) Lurer på om junior kanskje er for liten.. Han er nesten 2 år når bryllupet vårt er..
Cat.68 Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Jeg hadde datteren min som brudepike,hun var da 10 år. Sønnen min som da var 16 år fulgte meg opp kirkegulvet ;o))
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Vi hadde broren min på 6, søsteren min på 5, sønnen vår på 1,5 og nevøen vår på 1år...og det gikk kjempefint=) Eneste var at nevøen vår hadde nettopp lært seg å gå så det gikk litt sent opp kirkegulvet+ at han var så fasinert av meg i den hvite kjolen at han gikk sidelengs, men det var bare søtt=)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2008 Ja, tenker liksom at det kanskje løser opp stemningen litt =) Men,har tid enda på å tenke =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå