Gå til innhold

Er så glad!


mams-til-tre

Anbefalte innlegg

I natt sov tulla mi fra klokken tolv til halv syv uten å våkne.... Fantastisk! Så deilig å kunne få sove noen timer sammenhengende. Det må jo nevnes at hun fikk MME da hun våknet klokken tolv da.. Tenkte jeg ville prøve det å se om hjalp, siden hun våkner så utrolig mange ganger i løpet av natta, og det HJALP! Da blir det MME her i huset når hun våkner første gang etter at hun har lagt seg for kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er deilig når de små begynner å sove litt lengre... Beg med grøt for ett par uker siden, og nå sover han i 8 -10 timer på natta.. HERLIG !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ så deilig det hørtes ut :-) Litt misunnelig på dere nå!! Har bestemt meg for å amme så lenge som mulig pga masse allergi i familien..Ulempen er jo at jeg ikke har en natt sammenhengende på mange måneder da :-) Jaja, hva ofrer vi ikke.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også som plan å amme lengst mulig pga allergi i svigerfamilien. Så JA jeg ammer rimelig ofte om natten. Akkurat nå er vi i en fase der jeg føler jeg ammer nærmest hver time....sukk. Så jeg blir litt trett inn i mellom. Men jeg regner med det stabiliserer seg litt.....har lest på småtrollforumet at flere opplevde slike økeperioder på natt når babyen var 3-4 mnd.

Hun legger i hvertfall fint på seg. Var på kontroll i dag.....fikk vaksinene som ble utsatt pga hoste/bronkitt. Da var hun 6400 gr :-)

(Er litt over 3.5 mnd nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...