dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg håper du koste deg med mikrofonen i hånda. Jeg har valgt å ikke bli med på konserten som vi skulle ha, jeg klarer ikke å forberede meg som jeg vil til en konsert midt oppi all denne flyttinga, så jeg får komme sterkere tilbake til høsten. jhåper du har hatt det artig!!!!
Karomamma Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Oh yes!! Veldig moro, med morsomme kommentarer og utrolig stemning. Vi hadde med en fantastisk vikar på keyboard og Hammond B3 - spiller i bandet til Bjørn Afzelius og Andrew Strong i The Commitments. Han var bare helt RÅ!!! Bra konserter begge dagene, men aller best på lørdag med 350 i publikum som skrålte og sang, danset og festet Skjønner godt at du ikke orker å stå på scenen når det er hektisk hjemme. Man skal helst være både mentalt og fysisk opplagt Jeg må innrømme at jeg ikke hadde forberedt meg godt nok denne gangen, men jeg sa det ikke til noen og latet som jeg kunne den nye sololåta ut og inn. Sannheten var at jeg aldri har sunget sangen før vi sto der. Jeg "øvde" på flyet på vei oppover med MP3-spilleren. Det går bra med juksetekst når det er live, heldigvis. Hihi.... Vi to småbarnsmødrene i bandet kommer alltid hjem som noen slakt etter en sånn helg. Vi spiller til klokka tre om natta og kommer tidligst i seng kl. 4. På søndag var det opp kl. 8 og ta fatt på hjemturen. Følte meg ikke som noe god mamma og kjæreste akkurat, da jeg kom hjem slang meg på sofaen i går kveld... Og så skal jeg være borte på jobbreise halve denne uka. Æsj
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 Jeg må innrømme at jeg er mektig imponert over ta du orekr turnelivet karomamma. Det er slitsomt nok å synge gospel i vanlig konsert tid, jeg tror ikke jeg hadde klart å gå på scenen klokka 03, uansett hvor artig det var. Jeg gik på scenen klokka 23.00 en gang på en bluesfestival, og var ferdig med to sett klokka 01. da var jeg ung og sprek og hadde ingen unger, men helt kake var jeg likevel :-) JEG BØYER MEG INN I EN MONITOR for at du orker det kjøret to dager på rad. da er det lov å være et slakt når man kommer hjem. Jeg skjønner godt at det ikke frister med sånne jobbturer med teite menn i dress, men der får du jo sove om ikke anna :-) det er jo ikke så dumt. da kommer du uthvilt og glad hjem igjen og da blir snuppa di så glad når du er hjemme! Jeg heier, du er flink flink flink!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå