Salat Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Tenker du på hoste? Jeg gjør det, ellers ville hun aldri vært i bhg omtrent.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 ja, hoste som ikke gir seg. Jeg har også fått det så derfor vet jeg det er infeksjon... harker opp gule ekle klumper,, æsj! Lillemann hoster slik at han brekker seg og kaster ikke akkurat opp, men gulper..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Mini har hatt bronkitt eller ihvertfall noe ala.. Startet på medisiner på fredagen.. Og han har jeg akkurat levert i barnehagen.. Han har ikke hatt feber siden lørdagen og almenn formen er tipp topp.. Skrev bare under på et papir at de kan gi han medisinen hans .. =)
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Allmenntilstanden er bra, men han hosterog hoster og høres ut som en 90åring med kols... Høres ut som broren når han har astmaanfall, så tungpustet er han. Tror de skal få gi han forstøver i bhg idag, men er usikker på om ventoline hjelper når det er luftveisinfeksjon.. Jeg vet at jeg klarer ikke gjøre så veldig masse nå som innebærer å måtte puste litt hardt... huff! Prøvde å måke snø igår, ,men trodde jeg skulle kveles. Føler ikke så godt om at lillemann må i bhg idag
___ Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Vanlig forkjølelse med god allmentilstand, ja.
Chiabatta Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Pleier det så lenge barnet er i form. Men husk at det er veldig slitsomt for barnet å være aktivt hele dagen hvis h*n er syk, så det er barnet du må ta hensyn til når det ikke har feber - ellers må du også ta hensyn til personell og andre barn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå