dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Her i huset går det raskt mot visning, men jeg kjenner at jeg må ta det med ro fortsatt.... heldigvis fikk dritgreipappan og dritgreigutten gjort digre viktige ting i helgen, så egentlig er jeg ikke spesielt nervøs for den visningen. det er i grunnen bare å rydde det rommet som jeg måtte rote på til fotograferingen... ha ha ha. Men jeg er sliten og slakk i strikken, og det må jeg jo ta på alvor, for jeg har ikke tid til åbli så trist som jeg var i 2007, og Norsk helsevesen er ikke alltid til å stole på, så om så skulle skje så har jeg fortsatt ikke noe å falle tilbake på. Så da setter jeg meg ned og gjør ikke no' heller. Uff er det kjedelig at jeg alltid snakker så mye, jeg burde sikkert holde kjeft. jeg håper dere bærer over med at jeg er skravlekaspar, og snakker i hytt og pine om dritgreihverdagen. Håper dere får en fin dag, og at alle ble glade av en bolledag!
coscos Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Ønsker deg lykke til med visning og salg av hus. Det er bestandig en spennende prosess, men jeg er sikker på at det går greit for dere. Hos oss var det fullt liv i går. Svigermor kom på uventet overnattingsbesøk (på vei hjem fra Spania med et fly som var veldig forsinket), så da ble hun med på babysvømming før svigerfar kom og hentet henne. Da ble det servering av fastelavnsboller til dem Så fikk vi besøk senere på ettermiddagen av noen venner med 2 barn, og etter middagen ble det mer fastelavnsboller. Og, jeg som er så glad i kaker, tok meg en bolle etter at gjestene hadde gått hjem også (trengte en bolle etter å ha ryddet opp...). Og, tror du ikke jeg har startet dagen med en bolle nå også, som lille M sover sin morgenlur :-) Spiser masse nå som han er så flink til å sove, må slutte med det der! Ha en fin dag til deg og!
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 ha ha ha ha..... spising ja. Jeg skulle ønske jeg var litt god på det. Jeg er elendig på det, jeg spiser bare drit, en bolle er det jo litt mel i i alle fall :-))) og det er jo faktisk nesten sunt! Dritgreijenta leker med duplo her, ås da siitter jeg rett ved siden av og leker med datamaskinen, men jeg burde spist. Jeg får lage meg noe godt når hun skal legge seg om en liten stund :-)
Sara Rompompei Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Hei og hå til blåmandags-dritgreie skravlekasparen. Det er jammen bra du kommer her med dine glade skravle-memoarer. Det gjør jammen dagen ganske så koselig synes jeg,. Stå på. vi vil ha mer! Faktsisk så blir man litt gladere av en bolledag. Dagen i går startet med 2 igjensnødde biler, en igjensnødd innkjørsel, dårlig tid, ingen til å måke og en hmmm en litt sur mamma... uff da Den store jenta mi, som plutselig har blitt så veldig snill og hjelpsom, hoppet i håndballklær og bobledress og løp ut for å feie bil så vi kunne få jumpe oss ut Skjønner ikke hva som har skjedd med henne jeg, hihi, men deilig er det i allefall! Vi kom oss avgårde i tide for en gang skyld tilogmed. Storebror skulle i bursdag midt oppi alt kaoset vårt, så far måtte ta lillebror i bæremeisen og traske avgårde tilslutt. For han kom seg IKKE ut. Det var visst ganske morsom skjønte jeg, for lillebror hadde ledd og ledd hele veien, hihi. Sikkert artig og plutselig sitte himmelhøyt og hoppe samtidig som han har så flott oversikt over alt som skjer. Så da jeg kom hjem fra håndball-sirkuset så bretta mor opp armene og trylla frem boller i bøtter og spann, Og jammen tok hun ikke på seg spanderbuksene og inviterte svigermora opp på middag og boller også! Tror nok mannen ble litt glad for det ) Deilig var det. Virkelig! Jammen burde jeg ikke bake boller litt oftere... Og har man smakt på bollene i dag også da? hmmm ja hihi
coscos Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Godt å høre at det ikke bare er jeg som har spist boller i dag også :-) Jeg er egentlig ikke så glad i daggamle boller, men med litt krem så glir dem ned! De andre bollene er derfor lagt i fryseren. Men, veldig enkelt å trippe ned å hente et par stykker, og med litt varme i ovnen, så er de som nystekte! Blir nok kanskje noen flere senere i dag... Kom ganske så mye snø i går ja. Vi har heldigvis 4-hjulstrekker så kommer oss opp av vår bratte innkjørsel. Leieboeren vår derimot, parkerte på oversiden av huset, og i dag måtte hun måke seg ut. Da er det godt å være hjemme i permisjon og heller ha en litt myk start på dagen :-) Tror det bare blir en liten trilletur idag, hvis jeg kommer meg fremover på glattisen.
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2008 dere spiser boller... jeg ligger på sofa og spiser taffelsticks..... sunnheten lenge leve!
coscos Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Ja, nå har jeg tømt posen med superchips som var igjen fra lørdagen. Salt eller søtt, liker alt jeg! Men, nå må jeg nok ta meg av lille M som er våknet og kravler rundt og vil helst oppå pc'en også :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2008 jeg måtte gi opp soving på dritgreijenta, hun ble jo stest av alle i hele verden..... så da får hun være oppe litt til da :-) herre min hatt.... så lenge hun er blid er det greit, men om hun sinter seg til her også, sså er det ut i vogna, for trøtt er hun nemlig.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Hei og hopp. Jeg synes faktisk veldig synd på deg. Kjenner meg igjen fra mai til nov-06. Uff og huff. Men det går så bra med visning, sier jeg som ikke engang vet hvordan huset ser ut... )) Men nå kan det jo ikke være flere hybelkaniner igjen. De må du da ha utryddet??? Men når dere har solgt og flyttet inn i nytt og lille dritgreibabyen har kommet og alle hjerter gleder seg... da blir alt bare deilig. Og da blir man sånn passe lat. Og spiser fortsatt boller og drikker kaffe (te ) Og lurer på om man kaskje skulle sparklet noen spikerhull eller om man kanskje skal gjøre det i morgen..... Sove nå lille dritgreijenta ))
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2008 dritgreipappan minte meg på at jenta sover best med lunch i magen hahahahahahahhaha god å ha en pappa på msn, som kan minne mammane på at ungene må ha mat! det ler jeg av! Nå har hun spist så nå er det ikke lenge før vi prøver igjen, lille trøtte trollet :-) Jeg har nok ikke utryddet hverken hybelkaninene eller elefantene, men det er ikke lenge før de ikke tør å komme tilbake :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2008 du vet jo ikke hvordan det ser ut for jeg får jo ikke sende noen pm til deg :-) det vet du vel.... :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Da sender jeg en til deg, for svare det gikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå