Gå til innhold

Hovne hender og føtter...........HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips for å få ned vannet i kroppen?Hender og føtter er tykke og stive.Jeg drikker løvetannte,har hørt at den skal være vanndrivende.Noen som vet om den er ufarlig for gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner også og få endel vann i kroppen, hadde masse sist også.

Vet ikke hvordan det er med løvetannte, men annet vanndrivende fikk jeg beskjed om å holde meg unna. Måtte ikke ta kosttilskudd med kjerringrokk f.eks, da det er vanndrivende... Men mulig det er noe annet med te....

Ellers er det beste og holde seg unna salter, da det binder vannet. Så hold deg unna farris, det drakk jeg mye av sist...;)

Ellers får vi trøste oss med at det forsvinner fort etter fødsel, svetta som en tulling på natta første uka husker jeg:)

Lykke til!

Skrevet

drikk masse vann,høres kanskje rart ut,men...har du i litt sitron funker det enda bedre...også er det anbefalt å spise grapefrukt...jeg har dilla på sitronvann og grapefrukt og er ikke hoven i det hele tatt,legen er faktisk overrasket...hehe...

Skrevet

Følg med hvis du blir veeeldig hoven da, hevelser er jo som kjent et tegn på svangerskapsforgiftning. Min søster hadde det og det kom fort, plutselig var hun hoven overalt.

Skrevet

Jeg fikk 10 kg vann "over natten" forrige svangerskap.

Fikk desverre ikke gjort så mye annet enn å drikke mye vann, unngå salt( o.l. som binder vann til kroppen) og leve med det. Jeg gikk slik de siste to mnd.

Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...