Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Ja her står det stille, bom stille. ned: 0kg, opp: 0kg.. Selvdisiplin, kom til meg!!!! Dere da jenter?
Fire småtroll Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Heldige du, jeg har gått opp! Blæh... småspising, gode middager og boller med krem... opp 0,9kg! Ny uke, nye muligheter! Kan ikke gi opp nå.. Men æsj, nå har jeg bare lyst til å plyndre butikken for godteri :-(
petite fleur Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Uff, jeg har ikke vært noe flink...;-( Jeg skylder på samboeren min, han handler inn altfor mye godteri! Hvem har viljestyrke til å holde seg unna dag etter dag når det ALLTID er snop i skapene? Ikke jeg, i alle fall..... MEN!! I går prøvde jeg bunaden min som jeg passet utmerket for 1 år siden og ikke prøvd etter det. Der mangla det 7-8 cm på å få igjen hektene gitt....Og jeg som skal ha den på meg i dåpen om bare 4 uker!!!!! Vet ikke om jeg klarer å presse den på meg om 4 uker, men jeg fikk i alle fall en sjokkopplevelse da. Løp opp på loftet og rota fram stepmaskinen og gikk på den i 20 minutter, og tok 150 sit ups etterpå. Nå skal jeg spise frokost og rydde litt, så skal nurket og jeg ut og gå TUR! Wish me luck, jenter....
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 Det er godt det bare ikke er meg da, off.. Må jo ned ihvertfall 10kg, da brudekjolen min skal passe.. Ja, ja.. Er flink med trening da.. SÅ kan nok hende det blir bedre etterhvert.. Ny uke, ny mnd og nye muligheter!! Stå på!! KLem
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2008 Lykke til! Bunaden min har jeg ikke turt å se på engang.. Skal heldigvis ikke på før 17.mai... Og jeg har IKKE råd til å sy den ut!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2008 Ps. Inn på siden vår da jenter.. Hittil 2 som har registrert seg.. =)
petite fleur Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Greia er at jeg har ikke vekt hjemme, og glemte (sikkert underbevisst skygga unna, he he) å veie meg da jeg var der i går......
Regnbuens barn™ . Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 64kg idag, totalt ned 4.5kg siden start.
Regnbuens barn™ . Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 Har egentlig sprukket på ketose kuren mange ganger i løpet av disse 4ukene, men trener mye og hadde ikke altfor mye å gå ned, bare de siste sv skaps kg.. nå har jeg gått av ketose kur idag, og over på nesten vanlig kosthold med lite karbo.. Så får vi se om det holder seg, er i matchvekt men kunne tenke meg 2 kg til ned..
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2008 Har 8kg ned til startvekt ved sv.skaps kilo.. Og gikk opp 5kg året før jeg ble gravid.. Så har noen kilo jeg da..
Regnbuens barn™ . Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Men hvordan trener du ved siden av? Jeg går ca 4mil pr uke med vogn fordelt på 4 dager, samt at jeg trener kondisjon på ellipse maskin eller sykkel 3 ganger i uka, ca 30-40 min pr økt, og styrke i tillegg til 2 av øktene.(rumpe og lår en dag, og overkropp den andre økten) Som oftest trener jeg og går på samme dag, totalt har jeg 4dager i uken med aktiv mosjon, resten av dagene er jeg på skolen eller noe andre ting..
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Stått stille denne uka gitt...får ikke gått inn på den siden, for firefox'n min vil ikke laste opp piczo, så har ikke fått registrert meg der på 3 uker.. 9 kg tilsammen da
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. februar 2008 Trener man-ons og fre på treningstudio. Hittil har det vært 30-40min på step maskin, og 20-30 min styrke hver dag.. Men nå skal det bli man: step mrl, ons: stepmix, og fre som vanlig.. Er nødt til å trene mer kondisjon.. Går turer mest etter været, men går gjerne tur 3 dager i uken.. Forrige uke var dårlig, da mini får tenner og er oppe masse på natta.. Orket kke gå ut engang.. Off.. Håper på bedre uke nå ja! Det er spisingen jeg sliter med.. Kvelds digg.. Men.. Spiser mye mindre enn jeg gjorde i november og desember, så skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke går ned assa..
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 4. februar 2008 Palmesus: Ja, har savnet deg!! =) Men du er jo bare sååå flink, herregud blir helt imponert jeg!!
Regnbuens barn™ . Skrevet 4. februar 2008 #16 Skrevet 4. februar 2008 Høres jo ut som om du trener bra da ,jeg merker at den gåinga mi er veldig bra, kjenner det på hele kroppen etterpå, jeg har alltid vært en veldig aktiv person som har trent på veldig høyt nivå, men etter jeg fikk nr 2 så har både tiden forsvunnet og søtsuget på kvelden økt! Nå får jeg kombinert gåing med minste i vogna..
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 4. februar 2008 Ja, jeg håper det løsner nå i februar.. Føler vel egentlig januar har vært en omstillings måned der hodet mitt må tenke sunt.. Tar tid for meg det.. Har også vært syk, og da sprakk jeg helt.. Men merker jeg planlegger alt i forhold til trening nå om dagen, så det er jo en fin omstilling i hodet.. Alt må skje etter trening av planer, hehe.. trener 09.30 man-ons-fre.. Så nå er treningstøyet på, mini ligger og sover ute i vogna (5mnd) så turen opp til treningstudio (går dit) starter kl 09.. Da rekker jeg å sette mini i barnepassen, og være klar til timen 09.30 =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #18 Skrevet 4. februar 2008 Nommin så hyggelig da! Jeg har vært inne på mandagstrådene og "sagt fra" her da ) Ble litt mye forrige uke, med bursdag og alt.. også var vi i bursdagsselskap i går også. Men nå er det mandag, ingen planer denne uka,så det er bare og stramme inn! Flinke er vi vel alle, er vi ikke? ;o)
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 4. februar 2008 Da er jeg hjemme fra trening- stepMRL, og puh så tungt.. Så dårlig form ja!! er det mulig sier jeg bare, hehe.. Er liksom motivasjonen min du palmesus, du er jo så flink!! *misunne* hehe Så får bare dra meg i øra ja!! =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #20 Skrevet 4. februar 2008 Du er nå søt da!! Men, jeg leste på slankeforumet, at snittet på ketolyse var 14 kg på 3 mnd, så jeg har litt igjen enda... ) SÅÅÅ flink du er!!!! Er syk jeg, så orker ikke trene noe
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 4. februar 2008 Nei, orker ikke stort jeg heller når jeg er syk, nei.. Skjønner deg godt! Er flinkere med treninga enn spisinga, men da blir jeg ihvertfall litt fastere i fisken da, hehe.. Her går det i "spise sunt-spise ofte, men lite-lite snop i helgene* dietten.. hehe.. Målet nå er å få helgene ned til bare lørdag, ikke fre-søn kos! :S
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #22 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har vurdert og trappe opp til en kosedag jeg, siden jeg har holdt meg unna, med unntak. kanskje ha lørdag som kosedag, og spise litt snop.. Flink er du til og trene ja, det skal du jaggu ha! )
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #23 Skrevet 4. februar 2008 Skjønner seriøst ikke hvordan det går an med null kosedager, herregud du er sterk!! =) ja, en dag kan du vel unne deg.. Du ser jo hvor flink du har vært/er! MÅÅÅ skjerpe meg nå ja, spyr jo når jeg ser meg selv i speilet!! æsj
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. februar 2008 #24 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har ikke hatt 0 kosedager, men har spist litt kake og sånt i selskaper og slikt.. men ikke skeia ut med noe jeg IKKE får lov og spise (utenom kake da) Jeg spyr når jeg ser meg i speilet og, men mat er jo så goooooodt!!!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #25 Skrevet 4. februar 2008 Ja, mat er nydelig!! Nam nam nam... Har lyst på masse nå jeg!!!!! Men får vel holde med det grove rundstykket med kalkunpålegg som jeg allerede har spist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå