♥Tullerusk♥ Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Etterlysning!! Den er borte, finner den ikke. Har letet overalt. Søkk borte vekk... Buhuu.. NOEN SOM HAR SETT NAVLEN MIN NOEN STED?? LANGS VEIEN, ELLER I BUTIKKEN??? =oD....hehehe...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Så en navel i butikken i går, trodde det var min- men det var der den skulle være. Kansje der var din da....
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 ligger en ute i parken her,kanskje den er din....
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2008 Kanskje det var min=o) Hvilken butikk så du den..?? Parken kan det ikke være...Er ikke så sunn at jeg er ute...=o) hehe...
Kakebakesøte Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Mistet også min, men tenkte ikke noe på det en god og lang stund. Men så - en dag - kan jeg se det er noe som BULER ut der navelen (etter all sansynlighet) er. Ser jo ut som "halen" på en kalkun! Veldig lekkert. Nei, det er ikke det! Den dukker nok opp igjen, hihihi... just you wait! Dattern min synes navelen min er veldig morsom, så det er ikke så vondt at det er godt for noe
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2008 Hahahaha... Kanskje det er din som ligger i parken??? Ja, den er best for den at den dukker opp igjen om....Tja...ca 4 uker...=oD...
lilleluna7 Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Hehehehe..... Var vel den jeg snubla i her borti gata i går, tror jeg. Men siden etterlysning er ute, det er ikke noen som har sett ei mus på deres vei vel.......? Litt ubarbert sådann...
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2008 Hmmm. tror jeg så nabo katta jage en i stad...Den så litt pjuskete ut da, litt mørk brun og ikke så veldig hårete... Er den din???? Vet ikke helt om jeg har lyst å fange den...Tror nesten du skal komme å finne den selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå