mor07 Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Jeg våknet 05:15 i dag, og fikk ikke sove etterpå. Er så urolig. Blir redd for at min uro skal gå over på babyen. Flere som føler seg litt utafor eller har noen gode tips?
tonemor81 Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hei! Ja, jeg har det også sånn til tider, uvisst av hvilken grunn. Jeg pleier stort sett bare å måtte stå opp dessverre. Først da forsvinner uroen. Jeg tror rett og slett jeg tenker for mye, og at det er mitt problem. Håper at det ikke påvirker babyen på noe vis ...
emma83 Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 heisann!! har det sånn jeg og,kan legge meg kl 12 og våkne 4 igjen,er litt slitsomt,men har kommet seg litt nå.man må bare prøve og slappe litt av,(kansje ingen god ide og sitte på denne siden like før man legger seg,da får ivertfall jeg overaktiv fantasi,og drømmer om fødsler,utroskap,og massse fæle ting hele natta:)
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Har hatt et par slike netter ja..Er utrolig frustrerende å ikke få sove når man egentlig er stuptrøtt..Men det er vel best å bare stå opp og starte dagen desverre=( Eller les noe (ikke babyrelatert hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå