Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Våkna for en time siden med sånn plutselig hodepine..Det gir seg ikke og jeg klarer ikke ligge, og når jeg er oppe er jeg skjelven, kvalm og tungpust..skikkelig ekkelt..
temi & keli Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Hvis det ikke har gitt seg til nå, ville jeg tatt en telefon til føden.. Du har jo ikke ¨så lenge igjen.. Har ikke hatt det selv, men jeg fikk svangerskapsforgiftningsassosiasjoner.. Regner med at du harprøvd paracet?
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Hei... Hvordan går det?? Hvis du har tatt en paracet og den ikke har funket, så ring Føden NÅ!... Dette for å sjekke om blodtrykket ditt er som det skal og ikke har stiget.. Dette med fare for svangerskapsforgiftning... Tror du skal ringe Føden uansett...Siden du er i tillegg kvalm...
Lille Persille m 2 små..:) Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2008 jeg har spydd et par ganger, og sambo beordra meg til å ringe lege..Så skal dit klokka halv elve, stoppa å spy nå da selv om hodepinen er der..ugg...er ikke verdt mange kroner nå gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå