bomper`n Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 spør her jeg for det er så lite liv på ammedebatten på denne tiden av døgnet... har ett bryst som er veldig hardt på den ene siden og når poden ammer blir det ikke mykere, pluss at det gjør sinnsykt vondt i brystvorten når han suger... hva er dette tro?
bomper`n Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2008 det er liksom en fjeredel av brystet som er beinhardt... også gjør det satans vont i brystvorten når han suger..
malla Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 er ikke noe ekspert på dette området men jeg hadde også et hardt område i brystet som ikke gjorde spess godt når jeg ammet... lettet lissom aldri heller... til jeg fikk feber å fant ut at det var brystbetennelse.. trenger jo ikke å være det men det kan være greit å sjekke hos legen for brystbetennelse er ikke godt:P det kan jeg skrive under på... greit å få tatt en kur på det hvis det skulle være en betennelse så det ikke blir værre...:/ )))
bomper`n Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2008 da får jeg ringe legen i morgen tidlig. takk for hjelpen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå