idamor & lykketrollene Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 har aldri vært på dette før,er det noen her som kan fortelle hva det går ut på,og er dere der ofte? hva er deres erfaring? og hvis man har barnet sitt i barnehage ett par dager i uka,(mulig jeg har missforstått hele greia med åpen barnehage),men kan man ikke like gjerne gå dit ett par ganger i uka da? hvis man ikke får plass i vanlig barnehage? hva blir forskjellen? og uansett om man får plass i vanlig barnehage,så er jo dette billigere? hmm...noen som kan rettlede meg her?? syns jo det høres koslig ut når man ikke har fått barnehageplass,at han hvertfall kan møte noen andre barn en gang i blandt...?
*Kleopatra Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 I en åpen barnehage må en av foreldrene være med og være der. Er litt som et leketreff, men det er en pedagog til stede også. Barna leker og spiser medbrakt lunsj. Varer et par timer en gang i uka (i alle fall her), koster en 10'er her, men noen steder er det gratis. Noen ganger planlegger man å gå en tur, grille, karneval osv.
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Fra når av er det vanlig å gå? Fra 1år og oppover?
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Her kan du lese om den åpne barnehagen vi går i, i Sandnes: http://home.no.net/hanakrk/tripp-trapp1.htm
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Jeg går minst 2 ganger i uken med minsten min på 1 år. Er hjemme med han frem til august. Foreldrene må være med og er selv ansvarlig for barna. Kan ikke levere de og gå =) Er veldig koselig og smart å gjøre som en tilvenning til andre barn. Da bli det nok enklere å begynne i "skikkelig barnehage"
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Ja. De aller fleste der jeg går er mellom 1 år og 2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå