Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #1 Skrevet 4. februar 2008 Har nå gått på cerazett i 1,5 mnd, og ble ferdig med mensen lørdag for 2 uker siden. Menstasjonen var da på rett tid slik den har vært etter fødselen. Problemet er at 1 uke etter jeg var ferdig med menstasjonen kom den igjen for fullt. Har nå blødd i overkant av 1 uke (skikkelig blødninger hver dag altså, og blør MYE enda, ferskt blod.) Har vært vant til å blø vanlig i 3 dager, så går det da over til "rester" i 3 dager til. Men nå har jeg altså gått i 9 dager med skikkelig blødninger. Er blitt slik nå at jeg blir svimmel når jeg røyser meg osv. Kan det være noe galt? Har også hatt litt smerter i magen som kraftige magekniper der jeg må stoppe opp å stille meg i helt krummet stilling i opp til et par minutter. Er også mye kvalm og har nedsatt matlyst. Lurer på om jeg burde gå til legen med dette??
ninsoer Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 tenker er d lenge siden fødselen?? cerazett er en minipille som hos enkelte gir veldig mye små blødninger.. er veldig mange som får d av den.. så jeg tror jeg ville ventet litt å se d litt ann d me blødningene.. MEN når du er svimmel og ikke helt i form bør du dra til legen å få målt HB og feritin nivået..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 er 10 mnd siden fødsel, og har hatt regelmessig mens etterpå. Men er ikke snakk om små blødning da. Blør en god del mere enn ved vanlig menstrasjon. Har også lest om at små blødninger kan forekomme hos brukerne av cerazett, så hadde ikke brydd meg så mye om jeg bare hadde blødd litt men... Neon flere?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har selv gått på Zerasett og måtte gi meg med den pga små blødninger hele veien.. Innimellom så kom det masse. Veldig kjedelig og ikke minst slitsomt så jeg har nå begynnt på p-piller igjen. Så dette høres ikke så veldig unormalt ut, men om du fortsatt mister MYE og magesmertene fortsetter syns jeg du skal gå til legen ja. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå