Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Jepp! Synd for deg også siden du ikke har mere spennende ting å legge inn krangleinnlegg om..
mamsemums <3 Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Er IKKE noe synd på meg, er singel og det var mildt sakt ikke planlakt, står her uten jobb eller noe.. Utdanning har jeg heller ikke! Uansett, er ikke noe synd på meg, for dette VET jeg at jeg kan klare utmerket! Skal jeg heller gå å synes synd på meg selv, å begrave meg i en kiste?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Syns du er tøff jeg da;) Du klarer det helt sikkert utmerket!
Tante Bassa Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Er gravid uplanlagt. Men, hvorfor er det synd for meg? Har valgt å beholde barnet, og det er like velkomment som de andre barna mine.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Heller synd på de som planlegger som bare det, men ikke får til å bli gravid, spør du meg. Min sønn er verdens mest fortryllende overraskelse, han! Liker overraskelser, jeiiii :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå