Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Vennina mi blir kåt av å tenke på at hu knuller gamle menn! Og da mener jeg GAMLE menn som i 60-70 års alderen!!! Jeg fikk sjokk når hun sa det til meg. Syns det er skikkelig ekkelt!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 jaja... jeg fantaserer om å knulle gamle menn jeg og. Digg
mamsemums <3 Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Hærlig.... :/ Hver sin fantasi! Meeen.... *pjuke*
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Det fins vel verre ting man kan fantasere om enn eldre menn.... Er da mange sexy menn som har noen år bak seg.. Nei, hadde hun fantasert om dyresex eller nekrofili skulle jeg heller reagert...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 ja vet,er ikke så ilel finnes verre ting men for min del går grensa på 50 år men da må han være jækla sprek så v si sier 45 år!haha
Patetica fåkksi Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Hvis det er en "syyyk syyyk fantasi!!!" har du ikke sett mye, fröken.
AndreVonDrei Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Hadde ei venninne som kicka på tanken om å bli slikka av en kongepuddel, jeg -DA snakker vi syk fantasi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå