Koseklompen Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Har vært mer enn nok i det siste ja.. * Allergisk reaksjon på noe jeg hadde spist.. hoven i hele kroppen, klødde og ble stiv i muskler og ledd og fikk smerter... * Betennelse på balansenerven * Blitt gitt feil medisiner og utviklet panikk-angst som del av bivirkningene av tablettene og det ble satt kraftige spor i meg, og må nå gå på tabletter til jeg har fått det under kontroll * Evigvarende konflikt med ei i familien midt i all dette..nå er det iallefall bestemt at vi bryter all kontakt for godt og er bare høflig i de få gangene vi absolutt møter på hverandre Men det aller verste i alt dette er det jeg fikk beskjed om i dag... Ene kusina mi ligger på sykehuset etter å ha prøvd å ta selvmord med overdose med tabletter..hun var først innlagt på det lokale sykehuset..så sendt til Trondheim.. men nå er hun i ferd med å bli sendt til Rikshospitalet da hun har fått betydelige leverskader og Paracetamol-nivået i kroppen stiger og det er fare for indre blødninger.. HUN ER BARE 16 ÅR OG ALT DETTE PGA EN DRITTSEKK AV EN GUTT........
Koseklompen Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. februar 2008 Nå ligger kusina mi i narkose og får dialyse.. skal ligge slik i noen dager, og så må vi bare vente og se hvordan det går.. Huff.. vondt inni meg... Håper så inderlig alt vil gå bra..
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 huff så tragisk.. håper det går bra med henne!! Og med deg da.. Sender en klem
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Huff da, håper det går bra med kusina di. Og deg.
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Oiii...det var mye elendighet på en gang ja. Huff, håper det går bra med kusina di.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå