Melkedrøm Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Jippi! Så er endelig dagen her! Så spørs det om det kommer til å skje noe idag da, eller om jeg må vente enda lenger.. Spennende
Sunniva78 har to små Skrevet 4. februar 2008 #2 Skrevet 4. februar 2008 Da er vi to!!!! Tør ikke håpe på at noe skal skje i dag, det hadde vært for godt til å være sant... I tillegg må bilen på rep, så egentlig passer det dårlig nå... Men er vel typisk det da, at noe skal skje når vi er uten bil...? Vel, vi får vente å se! Masse lykke til da:-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 4. februar 2008 #3 Skrevet 4. februar 2008 Heihei.,...=o) Spennende...Alltid spennende fremover nå...=o)
sineline Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Henger meg på denne, har termin i dag jeg også. Men har liten tro på at det blir noe fødsel i dag, merker ingen tegn på at noe er i gang ihvertfall. Har dere andre med termin i dag noen symptomer??
Sunniva78 har to små Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Symptomer ja... Vel, har endel mensmurringer, og føler jeg går med konstant nedpress. Kynnere har jeg hatt så lenge at jeg er blitt vant de, tar ikke de som noen tegn iallefall... Men ingen slimpropp eller noe sånt nei. Dere da?
sineline Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Oi, høres jo ut som om du er nærmere målet enn meg ihvertfall! Ingen tegn til mens-murringer her og kynnere har jeg stort sett bare på kveldene. Ingen slimpropp heller.. Hodet til babyen er ikke festet heller, så dette kan ta tid.. Men så spennende å følge med på dere med samme termin som meg da!! Venter min første forresten, hva med dere?
Sunniva78 har to små Skrevet 4. februar 2008 #7 Skrevet 4. februar 2008 Her er hodet festet, men har vært det en god stund, så jeg vet ikke om det har så mye å si egentlig..? Er vår første også, en virkelig etterlengtet liten krabat. Alt er klart til han kommer, så det er vel ikke rart at tiden går sakte:-) Jeg skal føde på St.Olavs, enn dere??
sineline Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Der hadde jeg fødeplass også, men vi har akkurat flyttet til Bergen, der mannen min kommer fra, så da blir det Haukeland. Var ganske spennende siden vi flyttet for to uker siden. Visste jo ikke helt om det kom til å bli fødsel i Trondheim eller Bergen. Vi har vært prøvere i flere år så det er en etterlengtet liten bebis dette også. Får jente forresten. Tror ikke det har så mye å si om hodet er festet eller ikke. Hos enkelte fester det seg jo ikke før riene starter eller vannet går. Bare å ta tiden til hjelp, men det er jammen ikke lett å lete frem tålmodighet nå om dagen.. Alt er jo klart så hun er hjertelig velkommen=)
Melkedrøm Skrevet 4. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. februar 2008 Hei på dere Jeg har heller ikke noen tegn til at det skal skje noe snart, men det er jo lov å håpe hehe. Ikke noe slimpropp, mensmurring, eller vondt i ryggen.. Eneste er at jeg de siste dagene syns det har blitt så ømt i underlivet/bekkenet, vondere å gå og bevege seg. Vet ikke om det er et tegn på at ting driver å modner seg der nede, eller om det bare er hode (som er festet) som borrer seg lenger nedover. :S Dette er min første, og vi gleder oss maaassse Jeg skal føde på Lillehammer. Noen flere fødeklare fra Lillehammer her kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå