~sjiraff~ Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 Hihi... da skal jeg faen meg presse hardt tror jeg )
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Dytt litt på stumpen først (barnets, ikke din:p) og så presser du, funker som fy;) (sæææææææærlig, derfor jeg gikk 10 dager overtid sist)
~sjiraff~ Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2008 Jeg gjør mitt ypperste for å få ham irritert.. men ender bare med et spark tilbake.. (
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Kjenner fenomenet. *ser irritert ned på propellen i magen*
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 Lag taco med to poser tacokrydder på en kjøttdeig. Dette spiste jeg lørdagen og søndagen. Riene begynte søndag kveld og snuppa ble født mandagen. Hehe.. Vet ikke om det var tacoen som gjorde det, men ungen kom nå ut! )
pippis mamma Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 Det sa jeg også på termindagen min, også sa jeg til samboern min: "bare ta sovemedisin du, blir ingen fødsel i natt!" frøkna kom til verden litt over klokka tre om natta, få timer senere:)
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 en kollega av meg brukte også taco varianten, dvs det var hennes venninne som var for såvidt fødeklar. Hun inviterte henne hjem til seg, laget taco pizza, litt småsterk, serverte en god flaske vin og sendte denne veninnen hjem til mannen sin og fikk beskjed om å "kose" seg litt. med han. Hun endte på sykehuset samme natt og fikk ungen dagen etter. hehe. det er helt sant altså
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. februar 2008 #12 Skrevet 4. februar 2008 Klarte du å ha rå sex med den svære magen? He he.. Jeg gikk 2 uker over tiden og skulle settes igang på sykehuset. Nest siste natta sa jeg til sambo at ja viss du skal ha noe nå så må du benytte sjansen mens den er her, for nå blir det snart lenge uten. Han ville benytte sjansen, og riene startet få timer senere. Ikke det at babyen kom så fort da, men da var det vertfall i gang - av seg selv =)
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Ikke en dritt hjalp her... 18 dager etter termin ble det tilslutt KS... Prøvde alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå