Gå til innhold

Hjelp meg! pliiiiise se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 posetive g tester og 3 negative! De posetive har blitt tatt med morgenurin i går of i dag! De er veeeeldig svake men lell kan jeg se at det er streker der!

MEN jeg har begynt å blø! Begynte så smått i går og i dag kommer dte masse har IKM i dag så nå er jeg veldig usikker!

Hva gjør jeg??

Takk for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får jo egentlig ikke gjort stort dessverre. mulig du er eller har vært gravid, men om dette er første ikm så er det så tidlig at det er ingenting å få gjort noe med.

beklager.

Skrevet

Ja nei jeg skjønner det at jeg mest sannsylig har en spontanabort jeg bare lurer på om det faktisk har hendt at spiren klarer å klamre seg fast eller om jeg bare skal glemme dette! :);)

Skrevet

vel, er de som blør og likevel beholder embryoet, men sjansen er nok så som så dessverre. personlig ville jeg antatt at det ikke ble noe av denne gangen og heller tatt det som en gledelig overraskelse om det likevel skulle være noen der

Skrevet

En av grunnene til at man helst ikke skal este før IKM er at det hender relativt ofte at egget nesten får festet seg slik at man så vidt begynner å skille ut hcg. Om det da kalles en SA vet jeg ikke. Det skjer i hvertfal så tidlig at det før ikke ble regnet som en graviditet.

Nå er det også en del som blør rundt IKM selv om de er gravide.

Det eneste jeg tror du kan gjøre er å vente et par dager og så t en ny test. Om du er gravid bør testen være vesentlig tydligere da.

Lykke til.

Skrevet

takk for svar! :) DA får jeg legge meg og prøve å sove og håpe på en posetiv test om noen dager! :)

natta! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...