Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 har ikke ammet på over en uke, og har ikke kjent noe melkespreng. (Sluttet pga lite melk) Klarer å klemme ut et par småe dråper, men ikke mer. Er snart 9 måneder siden fødsel. oppdaget tidligere idag at i ene brystet, på siden liksom, er det en fast kul, som verker når jeg trykker på den. Hva kan det være? sambo snakket om hovne melkekjertler, men er ikke de mer "mitt på puppen"? Er bare 20, så brystkreft kan vel utelukkes... Ble skikkelig satt ut jeg nå...
Mazza** Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 greit å sjekke ut kanskje , mulig det er en abcess som trengs å tømmes ( brystbetennelse). Eller hovne kjertler ja...kjertlene er jo overalt de.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 er vel kanskje på størrelse med en liten valnøtt, kan kjertlene bli så store? og tørr jeg spørre hvordan de tømmer ved brystbetennelse? hehe.... bare å "tappe ut melka" eller? pompe? hva om det er en hoven kjertel, bynelse på brystbetennelse, og jeg ikke gjør noe med det, hva skjer da? Jeg har virkelig ikke peiling på hva jeg prater om:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #4 Skrevet 4. februar 2008 Høres ut som om det kan være en tett melkegang. Gå inn på ammedebatten. Der er det mange tråder om det samme, og det står hvordan du skal gå fram for å bli kvitt den.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 om du har en cycte så må du inn på sykehuset. der putter de inn en slange i kulen og tømmer den. da får du sånn "fin" pose som alt "slafset" havner i, den har du festa til deg;) hehe.. ekkelt, ja.. men da blir den borte;) lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå