Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 ....skal ut å fly til USA til sommeren og da er gutten min 20 mnd. Tenkte også på dette med eget sete når de er under 2 år. Kan bli tungt å ha han på fanget i alle de timene......
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 nei.. de må betale litt. men ikke så veldig mye, er bare noen få prosent i forhold til normal pris fordi de ikke sitter på eget sete. Kanskje 250 kr variere fra selskap til selskap (f.eks. er det gratis innlands med SAS) Men du kan bestille eget sete til han, men barn under 2 år må sitte på foreldrenes fang under take off og landing.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 fikk pris på ca 1300kr til statene for spebarn.. tror det er en hvis prosent av det den voksne betaler + avgifter.
ScaryMama Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 Vi har akkurat bestillt tur til usa og måtte betale 10% tror jeg det var...
Gjest Skrevet 4. februar 2008 #5 Skrevet 4. februar 2008 Vi betalte kun avgifter når vi dro til Tenerife med vesle i januar. (250,-) Men det varierer fra selskap til selskap.
Regnbuens barn™ . Skrevet 4. februar 2008 #6 Skrevet 4. februar 2008 Som oftest 10% når man skal fly langt, vi måtte betale det nå som vi reiser til USA, hvis du skal ha eget sete som jeg har til min eldste så er det nesten full pris,, antagelig rundt 70% av vokenbilletten om jeg ikke regna feil..
yasmina Skrevet 4. februar 2008 #8 Skrevet 4. februar 2008 Innenlands er det vel gratis og Charter er vel bare enn liten avgift. Utenlands pleier det vel aa vaer en viss prosent + avgifter. Vi gir ca 1000 kr til midtoesten iallefall...
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #9 Skrevet 4. februar 2008 Til Australia med Brittish Airways betalte vi nettopp tilsvarende voksenbillett for en baby og et barn tilsammen. Jeg har ogsaa hort 10%, men da av fullpris, ikke rabattert pris som vi kjopte til oss selv. Be om aa faa sete foran i flyet, basinettsete med babyseng, de har bedre plass enn de andre setene. En del flyselskap gir deg valget mellom seng eller bilstol og bilstolen er fin til litt storre "babyer". Sengen passer kun til mindre barn, ca under 10 maaneder. Mas, mas, mas til du faar det bekreftet.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 4. februar 2008 #10 Skrevet 4. februar 2008 barn 50-60 % av voksen billett spebarn ( u/2 år ) 10 % sist vi reiste på ferie, var det til fjerne østen, vi betalte 10800 kr for to voksne en 9 åring og en 1-åring. Vi fikk plass på vindu siden, der det er tre seter, men vi fikk av en eller annen grunn ikke alle tre setene til oss tre "eldre" . De sa av sikkerhets grunner kunne de ikke ha samme familie på de tre setene, fordi vi vil være fire, og det var kun 3 oksygenmasker der. Men en annen fikk plassen av datasystemet, og flyvertinene flyttet han. så vi fikk alle tre setene og en sete på raden rett over "gangen". Hun fikk i tillegg kurv til å ligge i. Jeg skjønner ikke hvorfor vi tre ikke fikk setene av gr. at det kun var 3 oksygenmasker, når en helt annen persion fikk plass. Jeg mener det var jo fremdeles bare 3 masker. Jeg skjønte egentlig ikke, men var fornøyd med god plass
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2008 #11 Skrevet 4. februar 2008 Skjonte ikke helt hva du mener, men de fleste radene har 4 oksygenmasker og hvis dere har en ettaaring paa fanget maa dere sitte paa en av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå