Gå til innhold

Hva med svart kjøkken da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om det?

Vi tar over nytt hus om noen uker og kommer ikke til å ha råd til å pusse opp kjøkkenet med det første. Vurderer å lakke kjøkkeninnredningen svart og ellers ha det lyst rundt. Stort kjøkken og mange vinduer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett det hos noen venner, de har også stort kjøkken. 2 vinduer. Jeg synes det er litt dystert... Men veldig vanskelig å se for seg! Om det er helt flate dører uten profiler blir det kanskje stilig! Er det profiler tror jeg ikke det blir så fint

Skrevet

fint, men litt vanskelig med tanke på små fingeravtrykk, kanskje?

Skrevet

Er helt flate dører ja. Er usikker selv, men om vi først begynner så er det ingen vei tilbake ;o)

Må se kjøkkenet på nytt igjen da er noen mnd siden jeg så det i usle 10 minutter.. hehe..

Skrevet

Svart er jo 1000 ganger bedre enn rødt hehehehe selv om sikkert rødt kan være tøft i 1 av 100 kjøkken.

Skrevet

Det er sant, så må jo bli en vaskekjerring uten like.. hehe..

Skrevet

ville heller gått for mørkegrått, og matt, ikke noe blankt.

Skrevet

Det er faktisk ikke aktuelt i det hele tatt. Har sett matte hjemmemalte kjøkken og de er ikke noe fine...!

Skrevet

et kan bli vanskelig å finne noe som matcher flekkene dine ;-)

Skrevet

Venninnen min har det hjemme hos seg - og det er fint, det...

Skrevet

Jo men da blir det jo fortsatt matt.. hehe.. Vil ha blankt hvis ikke så dropper vi det :o)

Skrevet

Det trodde jeg var en god ide også, bare med mørk-mørk-brun... Fungerete ikke helt slik jeg planla, og med blank maling synes jo ALT...

Skal sende bort mine dører for å få de spraylakket hvite, dersom det ikke koster skjorta da.

Må legge til at jeg har hatt dette kjøkkenet i 5 år og kanskje jeg bare er lei.

Svart kan jo være veldig fint, og ikke er det helt vanlig heller:-)!

Skrevet

skjønner - da får du fingeravtrykk uansett. men svart er tøft, da, hvis rommet er stort nok.

Skrevet

Ja gjør nok det, må være hyppig ute med microfiber'n ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...