~sjiraff~ Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Hva synes dere om det? Vi tar over nytt hus om noen uker og kommer ikke til å ha råd til å pusse opp kjøkkenet med det første. Vurderer å lakke kjøkkeninnredningen svart og ellers ha det lyst rundt. Stort kjøkken og mange vinduer..
Tommage♀♂ Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Har sett det hos noen venner, de har også stort kjøkken. 2 vinduer. Jeg synes det er litt dystert... Men veldig vanskelig å se for seg! Om det er helt flate dører uten profiler blir det kanskje stilig! Er det profiler tror jeg ikke det blir så fint
Pysa Skrevet 3. februar 2008 #3 Skrevet 3. februar 2008 fint, men litt vanskelig med tanke på små fingeravtrykk, kanskje?
~sjiraff~ Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2008 Er helt flate dører ja. Er usikker selv, men om vi først begynner så er det ingen vei tilbake ;o) Må se kjøkkenet på nytt igjen da er noen mnd siden jeg så det i usle 10 minutter.. hehe..
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Svart er jo 1000 ganger bedre enn rødt hehehehe selv om sikkert rødt kan være tøft i 1 av 100 kjøkken.
~sjiraff~ Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2008 Det er sant, så må jo bli en vaskekjerring uten like.. hehe..
Pysa Skrevet 3. februar 2008 #7 Skrevet 3. februar 2008 ville heller gått for mørkegrått, og matt, ikke noe blankt.
~sjiraff~ Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2008 Det er faktisk ikke aktuelt i det hele tatt. Har sett matte hjemmemalte kjøkken og de er ikke noe fine...!
Pysa Skrevet 3. februar 2008 #9 Skrevet 3. februar 2008 et kan bli vanskelig å finne noe som matcher flekkene dine ;-)
Gjest Skrevet 3. februar 2008 #11 Skrevet 3. februar 2008 Venninnen min har det hjemme hos seg - og det er fint, det...
~sjiraff~ Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. februar 2008 Jo men da blir det jo fortsatt matt.. hehe.. Vil ha blankt hvis ikke så dropper vi det )
OsloMor Skrevet 3. februar 2008 #14 Skrevet 3. februar 2008 Det trodde jeg var en god ide også, bare med mørk-mørk-brun... Fungerete ikke helt slik jeg planla, og med blank maling synes jo ALT... Skal sende bort mine dører for å få de spraylakket hvite, dersom det ikke koster skjorta da. Må legge til at jeg har hatt dette kjøkkenet i 5 år og kanskje jeg bare er lei. Svart kan jo være veldig fint, og ikke er det helt vanlig heller:-)!
Pysa Skrevet 3. februar 2008 #15 Skrevet 3. februar 2008 skjønner - da får du fingeravtrykk uansett. men svart er tøft, da, hvis rommet er stort nok.
~sjiraff~ Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 3. februar 2008 Ja gjør nok det, må være hyppig ute med microfiber'n ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå