Loglady Skrevet 3. februar 2008 #1 Skrevet 3. februar 2008 Oppfordrer alle til å skrive en setning eller et avsnitt hver (fullført eller uavsluttet), inntil vi har en historie. Kanskje en barnefortelling. Kanskje ikke. Gammel lek fra barndommen. Skriv nøyaktig det som passer deg, men følg på forrige setning. Jeg begynner: Det var en mørk og stomfull sommerdag. Jeg skulle ta bussen til...
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 3. februar 2008 #2 Skrevet 3. februar 2008 Det var en mørk og stomfull sommerdag. Jeg skulle ta bussen til Haugesund, men så havna jeg på Haukeliekspressen til Skien ved en feiltagelse......
Loglady Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2008 D ajeg kom til skien, viste det seg at jeg egentlig burde vært på Hønefoss denne dagen, fordi...
Frk. Vable Skrevet 3. februar 2008 #4 Skrevet 3. februar 2008 .. i Hønefoss var det Rulleskøyte stevne, og jeg hadde jo rulleskøyter med. Jeg tok på med skøytene og rullet....
SinSin Skrevet 3. februar 2008 #5 Skrevet 3. februar 2008 Det var en mørk og stomfull sommerdag. Jeg skulle ta bussen til Haugesund, men så havna jeg på Haukeliekspressen til Skien ved en feiltagelse, og jeg oppdaget det ikke før jeg var kommet til Drammen.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 3. februar 2008 #6 Skrevet 3. februar 2008 Det var en mørk og stomfull sommerdag. Jeg skulle ta bussen til Haugesund, men så havna jeg på Haukeliekspressen til Skien ved en feiltagelse. Da jeg kom til Skien, viste det seg at jeg egentlig burde vært på Hønefoss denne dagen, fordi det skulle være et dressurkurs for hunder der. Men så kom jeg plutselig på at jeg hadde glemt hunden min..
Loglady Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2008 og rullet og rullet, helt til jeg snublet over en diger...
Frk. Vable Skrevet 3. februar 2008 #8 Skrevet 3. februar 2008 tiger!! "Hva faen gjør du her", spurte jeg! Tigeren svarte:
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 3. februar 2008 #10 Skrevet 3. februar 2008 Åh, Tommage, den setningen passet ikke helt inn....
Loglady Skrevet 3. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2008 "Hakke peiling", men kan du si meg veien til Sarpsborg? Og kan du gi meg penger til bussen?
Tommage♀♂ Skrevet 3. februar 2008 #12 Skrevet 3. februar 2008 Pokker, nå ødela jeg hele greia! Huffamei;)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. februar 2008 #13 Skrevet 4. februar 2008 Skravlekjerringer bør holde seg til det de kan best.
♥Cherrypie♥ Skrevet 4. februar 2008 #14 Skrevet 4. februar 2008 "Hakke peiling", men kan du si meg veien til Sarpsborg? Og kan du gi meg penger til bussen? Er du helt dust eller? Tror du jeg driver veldedighet her? Busspenger får du skaffe selv, tigeren knurret å sa;
♥Cherrypie♥ Skrevet 4. februar 2008 #16 Skrevet 4. februar 2008 var du som kom her å vill ha penger til bussen så du får stikke! Teller til tre, om du ikke har kommet deg vekk skyter jeg deg (drar opp gunnern) !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå