Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har gjort det pga at det smitter så lett fra det ene øyet til det andre.

Skrevet

Øye salve... det får man på resept...den heter faktisk kloramfenikol som smøres under øyeraden om natten. På dagen skal man bruke dråper. Babyen min har hatt det helt siden hun var født... det går bort og kommer tilbake annenhver mnd..er møkka lei... Man bruker det som regel på begge øyer da øyebetenelse hopper over til det andre øyet.. derfor skal det brukes til begge øyer så infeksjonen blir borte hvis hun i tilfelle har virus på det andre også....

Skrevet

har lagt på sengetøy finely:) Ja du skal dryppe begge øynene. Og til deg over her.....hvis hun får det tilbake hele tiden må du ikke fortsette med nye kurer. Mest sansynlig har hun trange tårekanaler og da hjelper ikke kurene noen ting.

Skrevet

vet ikke... drar til legen hver gang og det er hun som skriver nye kurer... har heller ingen anledning med å fortsette med noe kurer på egenhånd heller fordi disse medikamentene har veldig kort holdbarhet. har fortalt at dette gjentar seg men.... vet ikke jeg... men tusen takk for at du informerte meg om det. Skal huske dette til neste legebesøk jeg også....

Skrevet

skal gi deg et tips. Bruk pekefingeren din og trykk lett på hver side av neseroten 10 ganger 2 x pr dag. Prøv på deg selv først så du merker hvor du stimulerer tårekanalene. Det kan være at gørr tyter ut av øyet, men da skyller du bare med saltvann.

Skrevet

;-) takk.... Skal forsøke den ja....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...